Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR certifica els protocols davant la COVID-19 a totes les instal·lacions de MAPFRE a Espanya

15/02/2021

• Més de 350 edificis d'oficines, centres mèdics, tallers i altres espais han obtingut la certificació per seguir estrictes protocols davant la COVID-19.

15 de febrer de 2021. MAPFRE obté la certificació Protocols davant la COVID-19 de/d' AENOR per a les seves instal·lacions a Espanya que acrediten els protocols i les mesures posades en marxa per l'entitat davant la COVID-19. L'estricte compliment dels protocols davant la COVID-19 de més de 350 espais i filials del grup, entre els quals hi ha edificis d'oficines, centres mèdics, centres de serveis de l'automòbil i altres instal·lacions, ha permès a MAPFRE obtenir aquesta certificació.

El reconeixement suposa que aquestes 350 ubicacions són llocs en els quals s'apliquen i s'implementen de manera correcta els protocols més actualitzats i les recomanacions nacionals i internacionals perquè les persones que hi accedeixen, ja siguin empleats, clients, proveïdors o d'altres, estiguin el més protegits possible. Aquesta certificació ha estat atorgada després de les visites i inspeccions realitzades per AENOR a les diferents instal·lacions de MAPFRE per cerciorar-se que es compleixen totes les mesures necessàries per minimitzar el risc de contagi. Uns controls que AENOR continuarà fent de forma periòdica, per assegurar-se que se segueixen complint els estrictes protocols implantats.

Gonzalo Piédrola, director d'AENOR per la Regió Centre i EMEA, ha estat l'encarregat de fer el lliurament de la certificació a Rosa M.ª Lago Espejo-Saavedra en representació de MAPFRE ESPAÑA i a Jacinto Muñoz Muñoz, en representació de MAPFRE S.A.

"Aquesta certificació és fruit del compromís de MAPFRE amb la seguretat dels seus clients, empleats i tercers; i el resultat del treball conjunt de diverses àrees de MAPFRE, Recursos Humans, Mitjans i Seguretat, que posen una vegada més de manifest la vocació de servei del grup", ha declarat Guillermo Llorente, director corporatiu de Seguretat de MAPFRE.

Per part seva, el director de la Regió Centre i EMEA d'AENOR, Gonzalo Piédrola, ha afirmat que "aquesta certificació impulsa la confiança entre tots els col·lectius involucrats, un aspecte clau per a la recuperació econòmica dels efectes de la crisi del coronavirus. El pas que dona MAPFRE és coherent amb la qualitat del servei i la voluntat de millora contínua de la companyia".

Per a MAPFRE és prioritària la salut i la seguretat de les persones, per això des que va començar la pandèmia va adaptar els seus espais i protocols per minimitzar les possibilitats de contagi. Els estàndards d'higiene i desinfecció de les instal·lacions ja eren elevats prèviament. Així mateix, s'han intensificat encara més amb l'arribada de la pandèmia, amb l'objectiu que ningú que entri a una instal·lació de MAPFRE se senti insegur davant la COVID-19.

A més, els empleats de l'asseguradora reben formació sobre mesures per prevenir el contagi i a tots els espais s'han instal·lat dispensadors de gel hidroalcohòlic. D'altra banda, es desinfecten de forma assídua llocs de treball, zones comunes, es proporcionen màscares certificades als empleats i es potencia l'ús d'eines virtuals per evitar reunions presencials, entre altres mesures.