Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Emacsa, primera empresa pública de gestió del cicle integral de l'aigua d'Espanya a obtenir el certificat de seguretat viària d'AENOR
Emacsa

13/01/2021

• L'empresa municipal rep quatre certificats que reconeixen la seva excel·lència en seguretat viària, seguretat i salut, medi ambient i qualitat.

13 de gener de 2021. Emacsa és la primera empresa pública de gestió del cicle integral de l'aigua d'Espanya que ha obtingut el certificat del sistema de gestió de la seguretat viària atorgat per AENOR, segons la norma UNE ISO 39001:2013. A més de renovar altres tres reconeixements.

El president d'Emacsa, Ramón Díaz-Castellanos, acompanyat del director-gerent, Rafael Carlos Serrano, i de la directora de Gestió de Sistemes, Antonia Gómez, ha mostrat la seva "gran satisfacció i el seu reconeixement a tota la plantilla", en rebre de mans del director d'AENOR a Andalusia, Antonio Pérez Carreño, els quatre certificats amb els quals l'entitat "reconeix l'excel·lent gestió i implicació en la millora contínua d'Emacsa en diferents apartats, com la seguretat viària, la seguretat i salut en el treball, la gestió mediambiental i la gestió de la qualitat".

Pel que fa al nou certificat aconseguit per Emacsa sobre seguretat viària, cal destacar que el propòsit és comptar amb una eina eficaç per ajudar les organitzacions que interactuen amb el sistema viari a reduir els accidents de trànsit i les seves conseqüències. El seu objectiu a llarg termini és l'eliminació de morts i ferits greus derivats dels accidents de trànsit, i involucra totes les organitzacions públiques i privades amb impacte en la seguretat viària.

Aquesta norma es presenta en forma de bones pràctiques en la gestió de la seguretat viària i basa el seu èxit en el compromís de totes les persones que treballen a l'organització, o en nom seu, des de l'alta direcció fins als operaris.

Així mateix, Emacsa ha tornat a renovar els seus certificats del sistema de gestió de la qualitat (norma ISO 9001:2015), del sistema de gestió mediambiental (norma ISO 14001:2015) i ha obtingut el certificat de migració de la norma ISO 45001:2018 del sistema de gestió de la seguretat i salut.