Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>FCC Medi Ambient certifica amb AENOR els seus protocols davant la COVID-19

FCC Medi Ambient certifica amb AENOR els seus protocols davant la COVID-19

17/12/2020

• La concessió d'aquest certificat confirma el compromís de FCC Medi Ambient de garantir la seguretat dels seus empleats a l'entorn laboral en el context de la pandèmia mundial.
  • Aquest certificat constitueix una garantia important a l'efectivitat de les mesures que està aplicant la companyia.

17 de desembre de 2020. FCC Medi Ambient ha rebut de AENOR el certificat de protocols davant la COVID-19 en un acte celebrat a la seu corporativa de l'empresa a Las Tablas (Madrid) i per al Palau de Congressos de Granada, en un acte celebrat avui a l'esmentada seu. L'acte ha estat presidit per Jordi Payet, director general de FCC Medi Ambient, i Rafael García Meiro, CEO d'AENOR.

La rigorosa avaluació que ha fet AENOR valora aspectes com l'anàlisi de riscos; la gestió de la salut a la feina; la formació, informació i les comunicacions desenvolupades; les mesures organitzatives (control de cabuda i distàncies) i de protecció (ús de material de protecció individual), el pla de continuïtat del negoci, així com les bones pràctiques de neteja i higiene, entre d'altres.

Aquest certificat demostra que els esforços realitzats i les mesures adoptades per l'empresa per prevenir i pal·liar els efectes de la pandèmia compleixen amb la legislació vigent i estan alineats amb els exigents criteris d'AENOR en aquesta matèria. Serveix també per reforçar la confiança, tant dels clients com dels professionals, en l'adequada gestió que s'està fent de la pandèmia per part de FCC Medi Ambient.

Durant l'esdeveniment, Jordi Payet va destacar que la gestió de persones en l'organització no admet un altre resultat que l'excel·lència, i que ha estat així des de l'origen d'aquesta, ja fa 120 anys. El director general ha agraït a totes les persones de FCC Medi Ambient el seu gran esforç i la implicació personal durant la pandèmia, i la bona acollida i el treball en equip per a la consecució d'aquest certificat, especialment important en les circumstàncies actuals.

Per part seva, Rafael García Meiro va afirmar que "la sortida de la crisi econòmica i sanitària provocada per la COVID només serà possible amb el compromís de tots. Però, com en cada repte important, la societat mira cap a les organitzacions que són referència per la seva serietat i solidesa. FCC Medi Ambient n'és una i per això el pas que ha donat certificant els seus protocols contra la COVID és un missatge clar i potent a favor d'abordatges seriosos i continuats contra la pandèmia".

Aquest certificat constitueix una garantia important a l'efectivitat de les mesures que està aplicant la companyia i, de forma paral·lela, avala que aquestes compleixin amb les directrius marcades pels organismes nacionals i internacionals en matèria de prevenció i higiene sobre la COVID-19.