Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Fenin rep els certificats de compliment normatiu penal i antisuborn d'AENOR
Margarita Alfonsel, secretària general de Fenin i Rafael García Meiro, CEO d'AENOR

Fenin rep els certificats de compliment normatiu penal i antisuborn d'AENOR

17/12/2020

• Després d'un intens treball dut a terme durant aquest any per l'equip intern de la Federació Espanyola d'Empreses de Tecnologia Sanitària.
  • Es reconeix i evidencia la conformitat del sistema de gestió de la Federació amb les normes UNE 19601:2017 i UNE ISO 37001:2017.

17 de desembre de 2020. La Federació Espanyola d'Empreses de Tecnologia Sanitària, Fenin, ha obtingut, després d'una auditoria realitzada per AENOR, les certificacions de conformitat amb les normes UNE 19601:2017 i UNE ISO 37001:2017, com a reconeixement i evidència de la conformitat del sistema de gestió de compliment normatiu penal i antisuborn que ha estat implementat a Fenin.

El CEO d'AENOR, Rafael García Meiro, ha lliurat a la secretària general de Fenin, Margarita Alfonsel, ambdós certificats que posen de manifest el compromís de l'entitat professional amb el bon govern i la transparència, mitjançant l'observança i el seguiment dels requisits establerts en la legislació vigent i d'acord amb els estàndards més alts de qualitat.

Amb aquestes noves certificacions, Fenin dona un nou pas en la millora de la governança de la Federació i s'estableix una garantia addicional de compliment legal i prevenció de delictes a l'organització.

Durant aquest període de certificació, dut a terme després d'un intens treball realitzat per l'equip intern de Fenin durant tot aquest any, s'ha realitzat una revisió integral dels fluxos de treball interns per disposar de processos més robustos, millors controls i indicadors de compliment normatiu que reflecteixen com la millora contínua és una prioritat i part de la cultura de l'organització.

Margarita Alfonsel, secretària general de Fenin, va assegurar que l'obtenció d'aquests certificats de qualitat UNE 19601:2017 i UNE ISO 37001:2017 que ens ha atorgat AENOR, després de diversos mesos de treball, "acredita que a més de complir amb els requisits establerts, hem implantat un sistema de gestió dirigit a assolir l'excel·lència en el bon govern i en la transparència, que a la vegada ens compromet a mantenir i millorar aquests nivells de gestió".

Per part seva, Rafael García Meiro, CEO d'AENOR, ha afirmat que "Fenin és la veu d'un sector per al qual el bon govern i la transparència són prioritaris. La seva actitud com a organització va quedar àmpliament demostrada durant el procés d'auditoria, per l'alta implicació amb els dos sistemes de gestió de tot el personal concernit per aquests; així com per la seva forta orientació a la millora contínua en aquest camp".