Salta navegació principal
Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notícies>Excel·lència en el servei a Ibercaja
 
 

Excel·lència en el servei a Ibercaja

22/12/2020

AENOR ha reconegut Ibercaja de conformitat amb la norma UNE 16880 d'excel·lència en el servei, que certifica el model d'experiència de client en el segment de la banca personal. Aquesta certificació té com a objectiu dissenyar i implementar millores en el servei, per crear experiències excepcionals del client/usuari i superar les expectatives creades. A través d'un sistema anomenat journey map es desenvolupen els punts de contacte dels clients amb les prestacions assistencials i administratives, i s'analitza la seva experiència en els diferents serveis rebuts.

Ibercaja es converteix així en la primera entitat financera que rep aquesta certificació a Espanya.

En el procés dut a terme es va constatar la integració del sistema de gestió d'excel·lència en el servei al client en tota l'organització, tant des del punt de vista directiu com per part dels gerents de la banca personal.

Ibercaja avança en perseguir l'objectiu d'aconseguir l'excel·lència en les relacions amb els seus clients, tant presencials com a distància, mitjançant un model de negoci caracteritzat per la proximitat, personalització i especialització.

Ángel Luis Sánchez Cerón, director d'AENOR a la Regió Mediterrània, va ser l'encarregat de lliurar a Nacho Torre, director de Màrqueting i Estratègia Digital d'Ibercaja, aquest nou certificat a la seu central del Banc a Saragossa.