Les bones pràctiques de comerç electrònic defineixen el marc en què s'ha de dur a terme qualsevol activitat de comerç electrònic i revisen els aspectes relacionats amb el procés de compra, la comunicació comercial, la venda, la contractació, el pagament, el lliurament del bé o servei i el servei postvenda.
Així mateix, s'aborden altres aspectes complementaris, relacionats amb els sistemes de resolució extrajudicial de conflictes, tecnologia, seguretat de la informació, protecció de dades personals, ètica, protecció de la propietat intel·lectual, proveïdors, etc.
Beneficis per a la vostra organització:
Tots els sectors que facin comerç electrònic. Es defineix el marc de bones pràctiques de comerç electrònic per a qualsevol sector en què s'ha de desenvolupar tota activitat de comerç electrònic.
Per la seva estructura, el reglament de bones pràctiques de comerç electrònic és fàcil d'integrar en qualsevol sistema de gestió per processos, sent com a complement molt útil per a UNE-ISO/IEC 27001 i UNE-EN ISO 9001.
Una vegada superat el procés d'auditoria, el sistema implantat s'adecua als requisits del reglament de BPCE, per la qual cosa la vostra organització obté:
Marca AENOR e-comerç certificat
AENOR ha certificat empreses del sector financer com Openbank (Grup Santander), empreses del sector transport (ALSA), empreses del sector assegurador (VERTI), empreses del sector tecnològic (ARSYS), etc.
Curs: Fonaments jurídics de la seguretat de la informació
Inscriu-t'hi