Salta navegació principal
Ets a: Home>Certificació>Certificació de qualitat>Serveis d'assessorament i gestió empresarial
Certificació per a serveis d'assessorament

Certificació per a serveis d'assessorament

Certificació per a serveis d'assessorament


Els serveis d'assessorament legal, fiscal, comptable i laboral tenen una alta demanda per part de particulars i empreses, atès que moltes vegades els processos administratius amb les AP són complexos. Però aquesta complexitat no eximeix les empreses i els ciutadans de responsabilitats i, per això, les empreses espanyoles necessiten recórrer de manera recurrent o puntual a aquests professionals. 

Atesa la transcendència dels seus serveis, aquests han de traslladar tranquil·litat jurídica dels seus clients a través d'una proposta amb garantia suficient als seus clients. 

En aquest marc, AENOR llança la certificació per a serveis d'assessorament de conformitat amb la norma UNE 420001, elaborada per iniciativa de l'Associació Espanyola de Consultors d'Empresa (AECEM) per fomentar l'excel·lència en el servei prestat, oferir la màxima eficiència i transparència, i minimitzar les dificultats derivades de les diferències normatives en la geografia nacional i de la carència d'una regulació específica, cosa que dona lloc a un col·lectiu molt heterogeni en formació i titulacions.

La confiança que requereixen aquestes organitzacions es generarà pel treball disciplinat, ordenat i sistemàtic dels seus professionals, però es veurà reforçada amb la certificació de la norma UNE 420001 que dona fe del compliment dels estàndards necessaris per convertir en zero el risc legal o fiscal dels seus clients.  

El nostre objectiu serà facilitar al sector de l'assessoria d'empresa un mecanisme de millora i de certificació eficient, assequible i adaptat a l'empresa tipus, amb un procés rigorós pel que fa als requisits de la norma i amb la notorietat de la Marca AENOR que generi confiança als seus clients.

Beneficis de la Certificació segons la norma UNE 420001:

  • Incrementar la seguretat en els seus mateixos processos i procediments d'acord amb el que es requereix en una norma elaborada per consens i per experts del sector.
  • Posicionar l'organització palanquejant-se en la Marca d'AENOR, generant confiança en els clients finals del servei.
  • Comunicar al client dels seus serveis els seus compromisos d'un servei correcte i eficaç.
  • Discriminar la competència deslleial i l'intrusisme professional.
  • Disposar de models normalitzats per facilitar els processos del dia a dia.

Normes relacionades: 

  • Certificat AENOR d'Assessorament i Gestió Empresarial.
  • Llicència d'ús de la Marca AENOR d'Assessorament i Gestió Empresarial.