Certificació d'excel·lència en el servei banca particulars / negocis
La certificació permet a les entitats bancàries, ordenar tots els processos comercials, de gestió i experiència client, i oferir-li un servei global per tendir a l'excel·lència en la prestació del servei.
Aquest servei excel·lent tendeix a vincular més al client; aconsegueix generar experiències positives; permet, mitjançant la consolidació dels seus processos, alinear les línies d'actuació relacionades amb l'estratègia de l'organització, d'una manera àgil i ràpida, treballant així de la mateixa manera en tot el territori objecte de la certificació,
També ajuda a assegurar un comportament responsable i ètic de les figures gestores que reuneixen les competències i l'experiència requerides per satisfer sempre les expectatives dels clients pel que fa a l'atenció. Un altre dels grans beneficis que suposa aquesta certificació és conseguir augmentar la proposta de valor que es dona al client i assegurar que rep un tractament per sobre de les seves expectatives.
Enfocament per donar un servei excel·lent en l'àmbit de la banca a particulars i negocis i aconseguir una millora clara de la gestió de l'experiència del client:
- Assegurament dels principis ètics de la presentació del servei i l'atenció.
- Competència en la prestació de serveis.
- Excel·lència en l'atenció al client.
- Millora clara en la gestió de l'experiència del client.
- Augmenta la proposta de valor del client.
- Garanteix l'homogeneïtzació del procés.
- Referma el desplegament d'objectius alineats amb l'estratègia.