El transport de qualitat
El transport públic, servei fonamental a la nostra societat, és una de les activitats més directament relacionades amb la qualitat de vida dels ciutadans. La norma europea
EN
13816 de transport públic de passatgers proporciona directrius als operadors perquè assumeixin compromisos de qualitat en la prestació del seu servei, a fi de satisfer les expectatives dels seus clients. Els compromisos de qualitat s'han d'assumir en vuit àmbits: temps, confort, informació, accessibilitat, seguretat, servei ofert, atenció al client i impacte ambiental.
Perquè una oferta de transport públic sigui competitiva davant altres possibles alternatives, és ineludible respondre amb regularitat a aquestes demandes i transmetre-ho amb convicció. Així, l'empresa operadora de transport podrà, a més de millorar la seva prestació del servei, millorar la percepció que en tenen els usuaris.
Beneficis per a la vostra empresa:
- S'està convertint en un requisit indispensable per accedir a molts concursos públics.
- Més confiança dels usuaris en el servei de transport.
- Disposició d'un servei controlat, cosa que permet un estalvi de cost i facilita la millora contínua.
Beneficis davant els clients:
- Demostra el vostre compromís amb el client mitjançant el mesurament, el seguiment i la millora del servei de referència.
- S'orienta el servei de transport per a la satisfacció del passatger.