Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>ACCIONA obté la doble certificació d'AENOR en sistemes de gestió antisuborn i compliance penal

24/09/2018

24 de setembre de 2018. ACCIONA S.A. ha obtingut la doble certificació de AENOR segons les normes UNE-ISO 37001 i UNE 19601 que ratifica l'adopció per part de la companyia de les millors pràctiques en sistemes de gestió antisuborn i compliance penal.

El certificat AENOR segons la norma UNE-ISO 37001 verifica que ACCIONA S.A. disposa d'un sistema de gestió antisuborn efectiu. ISO 37001 és l'estàndard internacional que fixa els requisits i proporciona una guia per establir, implementar, mantenir, revisar i millorar els mecanismes per combatre les possibles pràctiques de suborn a les empreses.

A més, aquest certificat contribueix a crear una cultura d'integritat i transparència a les organitzacions, i en millora la reputació.

AENOR també ha concedit a ACCIONA S.A. el certificat de compliance penal segons la norma UNE 19601, l'estàndard espanyol de millors pràctiques per prevenir delictes, reduir el risc, i fomentar una cultura empresarial ètica i de compliment de la Llei.

ACCIONA es converteix així en una de les primeres companyies de l'IBEX 35 a aconseguir les dues certificacions d'AENOR, en el marc del seu compromís amb el bon govern corporatiu, i continua avançant en la implementació de les millors pràctiques nacionals i internacionals de compliment.