Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR avança en la digitalització de les empreses amb el seu renovat programari Certool

15/02/2019

• Aquesta eina digital, que facilita la gestió eficient de processos i sistemes de les organitzacions, s'ha actualitzat per ajudar les organitzacions a aconseguir una transformació digital efectiva en la gestió de sistemes de gestió.
  • Entre d'altres millores, Certool s'ofereix en cloud (el núvol), fet que permet una major eficiència en els sistemes de gestió de les organitzacions, facilitant l'accés des d'una única plataforma, des de qualsevol lloc i dispositiu, reduint temps i costos.
  • A més, incorpora Certool Check, un nou programari que permet automatitzar auditories, controls i inspeccions.

15 de febrer de 2019. AENORl'entitat de certificació de referència a Espanya ha donat un nou pas per ajudar les organitzacions en el seu procés de transformació digital, contribuint així a la generació de confiança en el mercat i la societat. Aquesta entitat ha actualitzat i millorat les prestacions de la seva eina digital Certool per facilitar a les organitzacions aconseguir una efectiva transformació digital dels processos i sistema de gestió.

Certool és la família de solucions de programari d'AENOR per gestionar adequadament els processos i els sistemes de gestió, basats en les normes internacionals ISO (Organització Internacional de Normalització) i en el cicle de millora contínua o cicle PDCA (Planificar – Fer – Verificar – Actuar).

Entre d'altres millores, Certool, s'ofereix en cloud (el núvol), fet que permet una major eficiència en els sistemes de gestió de les organitzacions, proporcionant alta disponibilitat, seguretat i actualitzacions automàtiques, al mateix temps que redueix temps i costos d'administració. Certool cloud facilita l'accés immediat i sense restriccions des d'una única plataforma, des de qualsevol lloc i dispositiu, amb connexió a internet. A més, aporta eficiència a la gestió perquè estructura, homogeneïtza i centralitza la informació dels sistemes de gestió en una plataforma única.

Una altra novetat d'aquesta eina digital d'AENOR és la incorporació de Certool Check, un nou programari que permet automatitzar auditories, controls i inspeccions tant de la mateixa organització com dels seus proveïdors o clients.

A més, AENOR ofereix Certool Compact, el programari que resol necessitats indispensables de la gestió dels sistemes com ara, el control documental, la gestió de no conformitats i la gestió d'accions de millora. També posa a disposició de les organitzacions Certool Premium, la solució per a la gestió global dels sistemes basats en les normes ISO o d'altres referencials normatius. Un programari que optimitza la planificació, l'execució, el control i la millora dels processos de les organitzacions.

Aquesta renovada eina digital d'AENOR se suma a l'ecosistema digital integrat per un conjunt de certificacions que, responent a les bones pràctiques internacionals, acrediten que les organitzacions avancen correctament en el seu procés de digitalització. Existeixen 3 grans àrees on és crucial generar confiança: connectivitat i informàtica; generació i ús de dades, i ciberseguretat.