Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR certifica Ibercaja Connect per la qualitat en la seva experiència amb el client

09/10/2019

• Ibercaja Connect és la primera plataforma de contact center que disposa d'aquesta certificació a l'Aragó i el primer centre propi d'una entitat financera a Espanya
  • El centre de gestió de canals en línia i telefònic d'Ibercaja ha obtingut aquesta certificació, segons la nova norma internacional, que reconeix aquells centres de contacte amb el client que compleixen uns requisits de qualitat i treballen per oferir la millor experiència per al client de manera continuada
  • Ibercaja avança així en el seu objectiu d'aconseguir l'excel·lència en les relacions no presencials amb els seus clients, dins la seva estratègia de transformació digital

9 d'octubre de 2019. El centre de gestió de canals en línia i telefònic d'Ibercaja, Ibercaja Connect, ha obtingut la certificació de la nova norma internacional UNE-EN ISO 18295 per part d'AENOR, que reconeix els centres de contacte amb el client que compleixen uns requisits de qualitat i que persegueixen millorar constantment l'experiència del client.

Ibercaja Connect és la primera plataforma de contact center que disposa d'aquesta certificació a l'Aragó i el primer centre propi d'una entitat financera a Espanya. Per a l'obtenció d'aquesta acreditació, el centre s'ha sotmès a una rigorosa auditoria en què s'han valorat, entre altres aspectes, l'accessibilitat, la facilitat, la seguretat i l'exactitud de les relacions amb els clients, les competències dels seus professionals o la capacitat dels serveis operatius.

A més, aquest model de gestió garanteix un procés de millora contínua amb la implantació de millores i processos per dotar els empleats d'eines, recursos i formació específica per assolir l'excel·lència en les seves funcions, i la implementació dels processos i suports necessaris per gestionar cadascuna de les interaccions amb el client.

El centre de gestió de canals en línia d'Ibercaja processarà prop de 800.000 trucades telefòniques el 2019, cinc vegades la xifra assolida el 2011, i facilitarà més de 25 milions d'accessos a la pàgina web ibercaja.es, cosa que suposarà un creixement superior al 10% en els últims dos anys. A més, durant el 2019, més del 99% dels clients s'han mostrat satisfets amb l'atenció rebuda.