Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR concedeix la certificació de responsabilitat social a Florette

AENOR concedeix la certificació de responsabilitat social a Florette

31/01/2019

• Aquest certificat avala que l'empresa navarresa de vegetals frescos envasats i llests per al consum ha implantat un sistema de gestió de responsabilitat social segons l'estàndard internacional IQNet SR10.

31 de gener de 2019. AENOR ha atorgat a Florette la certificació de responsabilitat social segons l'estàndard internacional IQNet SR10. Es tracta d'un certificat que avala que l'empresa navarresa de vegetals frescos envasats i llests per al consum està cultivant i elaborant els seus productes seguint un sistema de gestió de responsabilitat social segons l'estàndard internacional IQNet SR10, en una aposta per la millora contínua. Florette ha obtingut aquesta certificació per als seus centres de Navarra.

“És un orgull per a nosaltres comptar amb aquesta nova certificació d'AENOR perquè demostra tot el treball responsable que fan les 1.600 persones que formen Florette. Per a nosaltres, és un reconeixement i evidència que, en el dia a dia, Florette compleix tots els requisits d'aquest sistema”, comenta Clara Munilla, directora de qualitat i responsabilitat social de Florette.

L'entrega ha tingut lloc aquest matí a les instal·lacions de Florette a Milagro, Navarra, on Clara Munilla, Pedro Fernández, director financer i de recursos humans, i Cástor Sola, de l'àrea de responsabilitat social corporativa i employer branding, han rebut la certificació per part d'Emilio Flamarique, director d'AENOR a Navarra, qui ha destacat “el compromís amb la responsabilitat social i la millora contínua de Florette Ibèrica que demostra l'obtenció del certificat AENOR de conformitat amb l'estàndard IQNet SR10”.

IQNet SR10 és el primer estàndard internacional de sistemes de gestió de responsabilitat social i ha estat desenvolupat per IQNet, la xarxa més gran de certificació del món, el membre espanyol de la qual és AENOR. El certificat de responsabilitat social d'AENOR es basa en aquest estàndard i acredita que Florette ha implantat un sistema de gestió que aposta per la responsabilitat social, el bon govern i la millora contínua. Actualment, 75 empreses de 16 països compten amb aquest certificat.

Florette destina un 10% de la inversió anual al seu pla integral de responsabilitat social denominat "Compromís Florette", que té com a objectiu desenvolupar accions relacionades amb l'alimentació saludable que, al seu torn, respectin l'entorn social, econòmic i mediambiental de les seves àrees d'influència.

Entre altres certificats, també destaquen Global G.A.P, protocol de qualitat de bones pràctiques; LEAF, protocol de qualitat que promou l'agricultura sostenible, i Referencial Florette, manual de seguretat alimentària per al cultiu de primeres matèries.