Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR lliura a Cobadu i els seus ramaders els certificats de benestar animal i traçabilitat

26/02/2020

• L'entrega es va fer durant un emotiu acte en què es va valorar la implicació del departament de porcí de la cooperativa i els ramaders.
  • La directora d'AENOR a Castella i Lleó, Inmaculada García, va lliurar els reconeixements a Rafael Sánchez i va explicar els bons resultats obtinguts després de les auditories.

26 de febrer de 2020. -Cobadu va presentar les noves certificacions en benestar animal i traçabilitat per a les seves granges de porcí en una gala a la qual van assistir més de 130 ramaders. L'obertura i la moderació de l'acte van ser a càrrec d'Alberto Megía, responsable de porcí de Cobadu, que va agrair el "treball en equip i el gran esforç de ramaders i companys". Megía va destacar el fet que la cooperativa sigui pionera a Espanya a disposar de la certificació PAED i va destacar, a més, que és la tercera entitat nacional amb les tres fases de la certificació auditades. També es va adreçar als ramaders per animar-los a mantenir els certificats i afrontar amb treball els nous reptes en benestar animal

La següent a intervenir en la jornada va ser Sandra Montejano, gerent d'alimentació d'AENOR, que es va adreçar tant als ramaders com a la part tècnica de Cobadu per desgranar el contingut dels certificats i aclarir els resultats de les auditories que s'han dut a terme a les granges. Montejano va valorar la bona connexió entre els veterinaris i tècnics, amb els ramaders i els animals observada en les auditories, i va animar a continuar treballant en la mateixa línia per seguir en l'avantguarda del sector.

El director d'ANPROGAPOR, Miguel Ángel Higuera, no va poder assistir a la jornada per problemes d'agenda però hi va voler prendre part a través d'un vídeo en què va donar l'enhorabona a tots els presents. Higuera va donar el seu suport tant als ramaders com a tota la cooperativa perquè segueixin treballant per aconseguir l'excel·lència en el sistema productiu i anar tots a l'una per superar els reptes actuals del sector.

Inmaculada García, directora AENOR a Castella i Lleó, va lliurar les certificacions a Rafael Sánchez en nom de tota la cooperativa. "Avui significa un pas transcendental que també s'ha de considerar un punt i seguit, un impuls per a ramaders i tècnics per seguir avançant en aquesta matèria, i per continuar en l'avantguarda del sector", va afirmar el director general de Cobadu. "Aquest és un compromís no només amb el benestar animal, sinó també amb la societat en general, ja que a través d'aquests certificats oferim més informació i transparència al consumidor".