Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR implanta una nova plataforma tecnològica de la mà d'Axazure

AENOR implanta una nova plataforma tecnològica de la mà d'Axazure

26/09/2019

• AENOR es converteix en pionera sota la plataforma en el núvol ERP Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations a Espanya.
  • Aquesta plataforma permetrà als usuaris una productivitat més gran, així com una interacció més senzilla, intuïtiva, agradable i segura.

26 de setembre de 2019.- AENOR ha implantat recentment una nova plataforma corporativa de sistemes de tecnologia de la mà d'Axazure, i es constitueix com un projecte pioner a Espanya que es troba allotjat sobre la plataforma en el núvol ERP Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations (MSDyn365FO).

AENOR va considerar Axazure el partner millor preparat per dur a terme aquest projecte gràcies a la seva experiència i estreta relació amb Microsoft Corporation en diferents programes d'adopció primerenca, sobretot el relacionat amb la possibilitat de desplegar entorns de MSDyn365FO autogestionats sota la tecnologia Service Fabric, que li dona més autonomia i llibertat a AENOR i a Axazure en la gestió de l'entorn on s'allotja l'ERP, amb tasques crítiques com l'actualització de bases de dades o de codi sota demanda sense passar per Microsoft.

El pla de sistemes incorpora el Sistema de Planificació de Recursos (ERP per les seves sigles en anglès) com la Gestió de la Relació amb Clients (CRM) però, sobretot, que ambdós productes convisquin d'una forma nativa per aconseguir els millors beneficis al menor cost. La integració d'aquests sistemes amb aplicacions externes com un portal e-commerce o de tercers des de diferents orígens, han estat punts crítics.

"Aquest pla, que tindrà una durada de tres anys, té com a finalitat donar cobertura al pla estratègic de la companyia. La primera fase ha consistit en dotar l'organització d'una base sobre la qual poder créixer en sistemes, i atorgar al negoci les eines necessàries per operar-lo i gestionar-lo", comenta Sergio García Cebolla, CEO d'AENOR.

"L'experiència d'Axazure ha resultat critica tant en la implantació de l'ERP en si, com en les migracions de dades o en les diferents integracions amb els nostres sistemes Legacy. Com a partner, ha demostrat ser el millor company de viatge en aquesta aventura que amb prou feines comença", afirma García.

Per part seva, Antonio Gilabert, CEO d'Axazure, assegura que "després de nou mesos de treball intens, podem dir que AENOR està gestionant la seva plataforma amb l'última tecnologia disponible al mercat. Evidentment tot això a mitjà i llarg termini tindrà repercussió en l'entrega d'un millor resultat en la prestació del servei al client". Per a Gilabert, l'optimització de temps i la creació d'una experiència més segura, agradable, senzilla i intuïtiva, són els beneficis més importants de cara a l'usuari del sistema.