Salta navegació principal
Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR reconeix el sistema de gestió de la qualitat d'IDC Research España
 
 

AENOR reconeix el sistema de gestió de la qualitat d'IDC Research España

03/03/2020

3 de març de 2020. IDC Research España, la firma d'analistes líder en investigació de mercats tecnològics que aquest any compleix 20 anys a Espanya, ha donat un nou pas en la seva estratègia d'acompanyar els seus clients en els seus processos de transformació digital, amb la consecució de la certificació de la gestió de la qualitat basada en la norma UNE-EN ISO 9001.

Segons fonts de la consultora tecnològica i de negoci, l'obtenció d'aquesta certificació acredita que el sistema de gestió de qualitat d'IDC està implantat d'acord amb els requisits de la norma. "És doncs, un reconeixement que permetrà a la companyia seguir afermant la confiança tant de clients actuals i potencials com de col·laboradors i socis al nostre país i seguir així creixent no només dins el mercat tecnològic, sinó dins d'empreses usuàries de tecnologia, així com en les decisores d'altres línies de negoci més enllà de les de TI", assegura Jorge Gil, director general d'IDC Research España.

Amb més de 300 proveïdors de tecnologia apostant cada any pels serveis d'anàlisi i consultoria de la firma a Espanya, i una mitjana de 3.000 assistents anuals visitant les seves conferències i esdeveniments, IDC Research ha comptat amb el suport dels principals líders tecnològics, les decisores TIC i els mitjans de comunicació, i s'han consolidat com a analistes de referència per als seus grups d'interès, des de la seva arribada al país ibèric l'any 2000.

Per aquest motiu, aquest reconeixement d'AENOR certifica no només el seu sistema de qualitat de la gestió eficient, sinó la capacitat d'IDC Research España per complir i assegurar la satisfacció dels seus clients, sempre amb un enfocament de millora contínua.

Finalment, l'adequació a aquesta norma té en compte també aspectes importants com els relacionats amb el medi ambient, de seguretat i salut a la feina o de responsabilitat social, entre d'altres, que reflecteixen la visió de la consultora sobre el canvi cultural en les organitzacions com a principal enfocament en la transformació del lloc de treball.