Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR i FER signen un acord de col·laboració per fomentar la formació dels seus associats
Susana Lozano

10/09/2019

• Els socis de la patronal espanyola del reciclatge obtindran importants descomptes en normes i cursos de formació.
  • AENOR comparteix amb FER l'interès per fomentar la formació com una palanca que agrega valor i permet innovar en la definició i resolució de noves bretxes de competitivitat.

10 de setembre de 2019. La Federació Espanyola de la Recuperació i el Reciclatge (FER) i AENOR han signat un conveni de col·laboració pel qual els associats de la patronal espanyola del reciclatge es beneficiaran d'importants descomptes en diversos serveis oferts per AENOR, en la compra de normes i cursos de formació programats en obert i en línia. Així mateix, podran accedir a condicions especials per a les certificacions.

A l'acte, que ha tingut lloc a la seu de FER, hi han anat Alicia García-Franco, directora general de FER, i Susana Lozano, directora de Formació d'AENOR. Les representants d'ambdues entitats han explicat en què consisteix l'acord de col·laboració i han detallat la quantia del descompte per al pla de formació de l'"AULAENOR-FER 2019".

Susana Lozano ha expressat que "des d'AENOR busquem solucions formatives que donin resposta a les necessitats dels associats de FER i per a això posem a la seva disposició més de 160 cursos d'àrees tan diverses com Gestió de riscos, Gestió administrativa i legal, Gestió de qualitat, Gestió ambiental, Responsabilitat social, Gestió de l'energia, Economia circular, R+D+I o Seguretat i salut a la feina, tant en modalitat presencial com en línia".

"Els nostres associats es beneficiaran d'un 20% de descompte en els cursos del pla de formació gràcies a aquest acord", ha manifestat García-Franco. "D'aquesta manera, donem resposta a les necessitats concretes d'un sector en què es requereix cada dia més especialització i on la capacitació dels recursos humans serà un factor diferencial en la competitivitat de les empreses", ha afegit.

Per poder inscriure's en els cursos de formació d'AENOR, els associats de FER disposaran d'un enllaç en l'àrea privada de la pàgina web (recuperacion.org) on, a través d'un widget exclusiu per als associats de FER, es vincularà directament a la pàgina d'AENOR Formació i podran cercar els diferents cursos i inscriure-s'hi amb el descompte ja aplicat.