Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>ALSA obté el certificat IQNet SR10 d'AENOR

ALSA obté el certificat IQNet SR10 d'AENOR

12/04/2019

• La companyia també ha publicat la seva primera Memòria de Sostenibilitat.

12 d'abril de 2019. La companyia de transport de viatgers per carretera ALSA ha rebut el certificat de Responsabilitat Social IQNet SR10 de AENOR, que acredita que ha implantat un Sistema de Gestió que aposta per la responsabilitat social, el bon govern i la millora contínua.

IQNet SR10 és el primer estàndard internacional de Sistema de Gestió de la Responsabilitat i estableix els requisits per definir, implantar, mantenir i millorar un Sistema de Gestió de la Responsabilitat Social amb el propòsit d'integrar la Responsabilitat Social en tota l'organització i contribuir al desenvolupament sostenible, considerant les necessitats i expectatives dels stakeholders.

Per a Francisco Iglesias, Conseller Delegat d'ALSA, aquesta certificació "suposa un pas endavant en la concreció de la Política de Responsabilitat Social de la companyia, com a millor garantia del seu futur. És un punt i seguit en el nostre treball diari per millorar les condicions econòmiques, socials i ambientals de les comunitats i ciutats en què ALSA està present, mitjançant la prestació d'uns serveis de mobilitat segurs, innovadors, sostenibles i socialment responsables".

Segons Rafael García Meiro, Director General d'AENOR, "ALSA fa dels sistemes de gestió una de les claus del servei diferencial que presta. El certificat de Responsabilitat Social d'AENOR segons IQNet SR10 reconeix la seva preocupació i sensibilitat social, que desenvolupa mitjançant mesures a favor de la conciliació familiar, la integració del talent femení, la integració laboral de persones amb capacitats diverses o el suport a persones en risc d'exclusió, entre altres línies de treball".