Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>CaixaBank Asset Management certificada per AENOR

CaixaBank Asset Management, primera entitat gestora de fons certificada per AENOR per la seva excel·lència en la gestió

27/02/2019

• La gestora de CaixaBank ha superat amb èxit un rigorós procés d'avaluació externa realitzada per AENOR en l'anàlisi de riscos, reporting de processos i en la gestió i administració de fons d'inversió, SICAV i gestió discrecional de carteres.

27 de febrer de 2019. CaixaBank Asset Management, gestora líder en patrimoni gestionat en fons d'inversió i en partícips a Espanya, ha obtingut el certificat del Sistema de Gestió de Qualitat d'AENOR AENOR basat en la norma internacional ISO 9001.

D'aquesta manera, CaixaBank AM es converteix en la primera entitat gestora de fons d'inversió a Espanya que certifica amb AENOR la qualitat de tota la seva cadena de valor, inclosos els processos de gestió i d'administració tant de fons d'inversió com de SICAV i de gestió discrecional de carteres.

Juan Bernal, director general de CaixaBank AM, ha destacat la importància d'aquest certificat, un reconeixement que avala l'aposta de la gestora pel servei de qualitat i la millora contínua: “El certificat d'AENOR suposa un aval a una forma d'enfocar la gestió d'inversions que posa el client al centre i implica a tot l'equip professional en una mateixa forma de fer i d'entendre la gestió. Creiem que la fortalesa en el mercat ha d'anar sempre unida a la solidesa del model de treball. D'aquí la importància que té per a la gestora el certificat d'AENOR, tant com a garantia de la qualitat present com a incentiu per seguir aprofundint en aquest model en el futur”.

Per a Javier Muñoz, director d'Operacions de Conformitat d'AENOR, “CaixaBank Asset Management ha superat amb brillantor l'auditoria de conformitat amb la norma ISO 9001 per part dels experts d'AENOR. Aquesta nova certificació se suma a unes altres obtingudes pel Grup CaixaBank, que demostren el seu ferm compromís amb les polítiques sistemàtiques de la qualitat, la millora contínua i un servei als seus clients basat en l'excel·lència”.