Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Diego Herranz, nou director general d'AENOR al Perú i l'Equador

Diego Herranz, nou director general d'AENOR al Perú i l'Equador

25/09/2019

25 de setembre del 2019. AENOR, una de les deu certificadores del món i referència per atorgar certificats d'avantguarda amb suport mundial, ha nomenat director general de la filial al Perú i l'Equador a Diego Herranz.

Herranz és graduat en Turisme per la Universitat Nebrija, especialitzat en Gestió de Qualitat i Certificació d'Empreses per la UNED, i compta amb un Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial de l'Escola de Negocis, ESIC. Està vinculat amb l'entitat des del 2013 i compta amb més de 15 anys d'experiència en sistemes de gestió, tant en la seva implantació com en el manteniment de sistemes en empreses certificades. Així mateix, ha desenvolupat negocis per a entitats internacionals de certificació i avaluació de la conformitat, cosa que li permet tenir una àmplia visió del món de la certificació i del negoci.

AENOR al Perú va ser creada el 2007, seguida de la filial a l'Equador el 2008, per tal de brindar serveis de certificació, supervisió d'obres, inspecció i capacitació. Des de llavors, el seu creixement en els dos països andins ha estat constant: més de 600 certificats vigents; més de 3.000 professionals formats el 2018 i més de 2.500 jornades de supervisió i inspecció d'infraestructures a la regió.

El director sortint, Pedro Fernández, ha estat incorporat a la Direcció Corporativa de Finances i Control de Gestió com a director de Gestió de Projectes i Project Manager Officer (PMO).

El nomenament del nou director general és una aposta pel creixement i l'expansió de les operacions de la companyia a la regió andina. Per part seva, Herranz considera que "el Perú i l'Equador són països de grans oportunitats per a AENOR, on l'avaluació de la conformitat s'ha convertit en un generador de suport i confiança per als grups d'interès de les organitzacions i les Administracions Públiques, i una aposta per la transparència i pel rigor".