Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Fenin rep el certificat del sistema de gestió de qualitat d'AENOR

Fenin rep el certificat del sistema de gestió de qualitat d'AENOR

23/07/2018

• L'ha concedit com a reconeixement i evidència de la conformitat del sistema de gestió de la Federació amb la norma ISO 9001:2015.

23 de juliol de 2018. La Federació Espanyola d'Empreses de Tecnologia Sanitària, Fenin, ha obtingut, després d'una auditoria externa feta per AENOR, la certificació de qualitat de conformitat amb l'ISO 9001:2015, com a reconeixement i evidència de la conformitat del sistema de gestió de l'organització amb aquesta norma.

Amb el certificat, que ha estat lliurat per Jesús Gómez-Salomé, director de Comunicació i Marca d'AENOR, a la secretària general de Fenin, Margarita Alfonsel, es posa de manifest el compromís de Fenin per assolir i mantenir alts nivells de satisfacció de les nostres empreses associades i de dur a terme la nostra feina dins un entorn de gestió que garanteixi una millora contínua.

L'auditoria ha comprès totes les activitats que la Federació fa en el seu dia a dia com són els serveis de relacions institucionals, assessorament legal, tècnic regulatodor, de medi ambient i en matèria de responsabilitat social empresarial.

De la mateixa manera, AENOR va comprovar les accions que es fan des de l'Observatori del Deute, comunicació, estudis i anàlisi de mercat, formació i el suport a la internacionalització.

Margarita Alfonsel, secretària general de Fenin, va assegurar que l'obtenció del certificat de qualitat ISO 9001 que ens ha atorgat AENOR, després de diversos mesos de feina de tot l'equip de la Federació, “acredita que a més de complir els requisits establerts, hem implantat un sistema de gestió adreçat a assolir l'excel·lència en el servei al client a través de l'eficàcia, la qualitat i la millora contínua, que a la vegada ens compromet a mantenir i millorar aquests nivells de qualitat”.

De la mateixa manera, la secretària general va destacar que “gràcies a l'enorme esforç, dedicació, compromís i il·lusió que ha fet tot l'equip intern de la Federació hem aconseguit el que ens vam proposar, i aquest certificat ens ajudarà a millorar els nostres procediments i feina de manera més eficient i serà responsabilitat de tots mantenir-nos en el nivell de qualitat que hem demostrat que tenim”.

Per a Jesús Gómez-Salomé, director de Comunicació i Marca d'AENOR, “FENIN compleix un paper clau en el suport a les empreses del sector i la implantació i certificació segons l'UNE-EN ISO 9001 potenciarà la seva capacitat de prestar servei. El sector de la Sanitat en el seu conjunt és molt sensible a les polítiques de qualitat, com ho demostren els més de 1.300 certificats d'AENOR vigents en organitzacions que van des de centres productius a hospitals”.