Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>L'Institut de Recerca Sanitària de la Fundació Jiménez Díaz rep el certificat AENOR de sistemes de gestió de l'R+D+I segons la norma UNE 166002:2014

19/06/2018

• El segell reconeix i evidencia la conformitat del seu sistema de gestió amb la norma UNE 166002:2014 per a les activitats de recerca, desenvolupament i innovació en ciències clíniques i en medicina interna que fa a les seves instal·lacions del centre madrileny, així com la seva aposta per la millora contínua.

• Segons l'informe d'auditoria d'AENOR, les fortaleses de l'IIS-FJD són la implicació i qualificació del personal; la transparència; l'anàlisi actualment en desenvolupament per al nou pla estratègic; la documentació desenvolupada per al sistema d'R+D+I i el control dels projectes.