Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Fundació Jiménez Díaz rep doble certificació en ciberseguretat

AENOR atorga a la Fundació Jiménez Díaz una doble certificació en ciberseguretat: Esquema Nacional de Seguretat (ENS) i Seguretat de la Informació (ISO 27001)

24/02/2020

• L'hospital madrileny es converteix en el primer i únic a Espanya de la seva mida, nivell de complexitat i volum assistencial que obté aquestes certificacions amb abast global en totes les seves activitats.
  • La viceconsellera d'Assistència Sanitària, Ana Dávila, va presidir l'acte d'entrega de les certificacions.

24 de febrer de 2020.AENOR ha lliurat a l'Hospital Universitari Fundació Jiménez Díaz dues certificacions: la primera en l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'administració electrònica; i la segona en el Sistema de Gestió de Seguretat de la Informació, d'acord amb la norma UNE-ISO/IEC 27001.

Aquest reconeixement converteix l'hospital madrileny en el primer i únic d'Espanya de la seva mida, nivell de complexitat i volum assistencial que obté aquestes certificacions, essent a més una d'elles nacional i una altra internacional, amb abast global en totes les seves activitats i processos, assistencials i no assistencials.

Ambdues certificacions, obtingudes com a conseqüència d'un ampli i exhaustiu procés gestionat i liderat per les direccions de Sistemes de la Informació i de Qualitat de l'hospital, dirigides respectivament per Alberto Pardo i Eva Sáez, van ser lliurades pel director d'Intel·ligència i Vigilància de Mercat d'AENOR, Manuel Romero, al gerent de la Fundació Jiménez Díaz, Juan Antonio Álvaro de la Parra, en un acte celebrat a l'Aula Magna de l'hospital i presidit per la viceconsellera d'Assistència Sanitària de la Comunitat de Madrid, Ana Dávila.