Salta navegació principal
Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>GRUPO AGF, primer consorci hortícola europeu de síndria a certificar la seva estratègia empresarial amb els ODS, de la mà d'AENOR
 
 

GRUPO AGF, primer consorci hortícola europeu de síndria a certificar la seva estratègia empresarial amb els ODS, de la mà d'AENOR

06/10/2021

  • El certificat AENOR d'Estratègia de sostenibilitat i contribució als ODS acredita que l'estratègia empresarial del GRUPO AGF contribueix a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030 de les Nacions Unides.
  • AENOR ha lliurat el certificat al GRUPO AGF en el seu l'estand de Fruit Attraction 2021, una de les principals cites del sector primari de l'àmbit mundial.

6 d'octubre de 2021. GRUPO AGF, un dels principals consorcis hortícoles del sector que reuneix al voltant de la marca Síndria Fashion les empreses líders en desenvolupament, producció i comercialització de síndries a Europa, ha rebut el certificat AENOR de/d' Estratègia de Sostenibilitat i contribució als ODS 2030.

L'entrega del certificat AENOR d'Estratègia de sostenibilitat i contribució als ODS s'ha fet a l'estand del GRUPO AGF a Fruit Attraction 2021, coincidint amb la tornada a la presencialitat d'aquesta cita imprescindible per a les empreses del sector primari a Madrid. L'entrega del certificat d'AENOR s'engloba dins el paquet d'accions previstes pel GRUPO AGF per a la seva presència a Fruit Attraction.

Antonio Pérez Carreño, director d'AENOR a la Regió Sud ha lliurat el certificat a Joaquín Hidalgo, director general del GRUPO AGF. Segons les declaracions de Joaquín Hidalgo: "les empreses hem d'adquirir consciència que som uns agents fonamentals per a la consecució de les metes dels Objectius de Desenvolupament Sostenible per al 2030 de les Nacions Unides. Des del GRUPO AGF i Síndria Fashion, som conscients de l'enorme impacte que la producció i distribució d'aliments té sobre el planeta, i per això hem dissenyat la nostra estratègia empresarial per als propers anys al voltant de la sostenibilitat, en un esforç per involucrar clients, consumidors i la societat en general en les nostres polítiques de producció, ús responsable dels recursos, impulsió de l'economia circular, benestar i millora de la salut, que segur que ens portaran a tots cap a un creixement econòmic de qualitat i més sostenible mediambientalment i socialment".

Per part seva, Antonio Pérez Carreño ha declarat: "El GRUPO AGF i Síndria Fashion s'uneixen així a empreses líders en els seus respectius sectors, com Ferrovial, Trops o Patatas Hijolusa, i serveixen d'exemple a altres empreses sobre com incorporar la sostenibilitat en la seva estratègia empresarial, i de com alinear aquesta estratègia de manera que contribueixi a la consecució de les metes dels Objectius de Desenvolupament Sostenible que més impacte tenen en el core del seu negoci. Des d'AENOR ajudem les empreses a concentrar els seus esforços per aconseguir els compromisos en matèria de sostenibilitat ambiental, social i econòmica".