Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>ILUNION Sociosanitario, la primera del sector amb el certificat d'empresa saludable d'AENOR

31/07/2018

• Aquest segell és pioner al món.

31 de juliol de 2018. ILUNION Sociosanitario és l'única empresa espanyola del seu sector que ha obtingut el pioner certificat d'empresa saludable que AENOR lliura a les companyies que, d'una manera estructurada, promouen i protegeixen la salut, seguretat i benestar dels seus empleats, d'una manera sostenible.

“A ILUNION, en general, i a ILUNION Sociosanitario, en particular, ens hem proposat ser el millor lloc per treballar. Estem prenent moltes mesures i volem estar molt pendents de la nostra gent, els nostres treballadors, usuaris i familiars. Un aspecte important pel que fa als nostres treballadors és un entorn de treball saludable”, assenyala el director general d'ILUNION Sociosanitario, Joaquín Leizaola, qui recalca l'esforç d'aquesta companyia a ser “els primers del sector” mitjançant la innovació i iniciatives pioneres.

Per cuidar la seguretat i la salut dels seus usuaris i treballadors, tant dins com fora de l'entorn laboral, ILUNION Sociosanitario ha dut a terme diferents iniciatives basades en criteris internacionalment reconeguts.

Així, ha implantat esmorzars i ha fet diverses campanyes i iniciatives per promocionar l'activitat física, com la competició de passos, les trobades amb bicicleta, partits de pàdel o carreres populars; per fomentar hàbits sans en gent gran i els seus familiars; i per sensibilitzar sobre la importància de prevenció de malalties.

Així mateix, ha facilitat serveis mèdics i de salut, ha desenvolupat diverses activitats d'autocura, com a escoles d'esquena i tallers d'estiraments; ha dut a terme una configuració ergonòmica dels llocs de treball; i ha fet activitats per afavorir la conciliació laboral i familiar, com l'ajuda per a llar d'infants i horaris flexibles, entre altres mesures.