Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Indra obté el Certificat de Compliance Penal d'AENOR

Nota de premsa

Indra obté el certificat de Compliance Penal d'AENOR pel seu impuls a la cultura de compliment

10/07/2019

• Després d'una rigorosa auditoria, la companyia ha aconseguit aquesta certificació basada en la norma UNE 19601, estàndard de millors pràctiques per prevenir delictes, reduir el risc i fomentar una cultura empresarial ètica i de compliment de la Llei.
  • És una de les primeres companyies de l'IBEX i tecnològiques que té aquest certificat.

• Durant els darrers anys, Indra ha enfortit la cultura de Compliment, basada en els principis d'integritat i transparència, i aquest certificat suposa un reconeixement a aquest esforç per adoptar les millors pràctiques de bon govern corporatiu i compliment normatiu.

10 de juliol de 2019.- Indra, una de les principals companyies globals de tecnologia i consultoria, ha aconseguit la certificació de Compliance Penal de AENOR, d'acord amb la norma UNE 19601, l'estàndard nacional de les millors pràctiques en sistemes de gestió per prevenir delictes, reduir el risc i fomentar una cultura empresarial ètica i de compliment amb la Llei, contribuint a generar confiança.

La certificació acredita que el Model de Prevenció de Riscos Penals d'Indra, compleix els requisits de la norma, en una aposta per la millora contínua per incorporar els estàndards més alts de compliment.

Indra es converteix així en una de les primeres companyies de l'IBEX 35 i tecnològiques que obté aquest certificat, que contribueix a generar confiança i suposa un reconeixement a l'esforç d'Indra per donar més prioritat i adoptar les millors pràctiques nacionals i internacionals de compliance, govern corporatiu, responsabilitat social i ètica empresarial.

AENOR ha concedit a Indra aquest certificat després de dur a terme una rigorosa auditoria, en què han participat totes les àrees corporatives de la companyia i diverses unitats de negoci, liderades per la Unitat de Compliment.

En l'Informe d'Auditoria d'AENOR s'han destacat com a punts forts d'Indra l'enfocament de riscos amb què treballa l'organització i la seva integració en els processos juntament amb el model de prevenció de delictes. El Model de Prevenció de Riscos Penals d'Indra, validat per firmes legals internacionals de reconegut prestigi, està en constant actualització de conformitat amb els estàndards nacionals i internacionals més exigents i els seus elements i normativa interna estan en adaptació constant als processos corporatius i àrees de negoci d'Indra.