Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>MAPFRE obté el certificat de qualitat AENOR ISO 9001

MAPFRE OBTÉ EL CERTIFICAT DE QUALITAT AENOR ISO 9001

MAPFRE obté el certificat de qualitat AENOR ISO 9001

28/12/2108

28 de desembre de 2018. L'Àrea Tècnica d'Emissió i Subscripció No Vida de MAPFRE ESPAÑA ha obtingut el Certificat de Qualitat de conformitat amb la Norma UNE - EN ISO 9001 que atorga AENOR per al procés de subscripció de nova producció de les cobertures de responsabilitat civil i danys del ram d'empreses.

A més, ha renovat aquesta certificació per al procés de subscripció de nova producció en els rams d'autos particulars i llar. El certificat inclou les activitats que desenvolupa en un total de 4 centres de treball i per prop de 100 persones, que treballen cada dia per millorar les garanties de servei als clients, davant de qualsevol situació.

Javier del Rio Martín, director general adjunt de l'Àrea Tècnica No Vida de MAPFRE ESPAÑA, juntament amb Juan Armijo Montblanc, subdirector general de l'Àrea Tècnica de Particulars i Santiago Martín Pérez, subdirector general de l'Àrea Tècnica d'Empreses, han rebut el reconeixement de Manuel Romero, director d'Investigació i Vigilància de Mercat d'AENOR.

El certificat de qualitat d'AENOR està basat en la norma internacional ISO 9001, l'eina de gestió de la qualitat més estesa al món i acredita que MAPFRE compleix els requisits establerts i que ha implantat un sistema de gestió que aposta per l'eficàcia, qualitat i millora contínua com a camí adequat per assolir l'excel·lència en el servei al client.