Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>MAPFRE obté nous certificats d'AENOR en Continuïtat del Negoci

MAPFRE obté nous certificats d'AENOR en Continuïtat de Negoci (UNE - EN ISO 22301)

08/02/2019

8 de febrer de 2019. MAPFRE GLOBAL RISKS, MAPFRE RE i les Direccions de Prestacions i Proveïdors no vida de MAPFRE ESPANYA han obtingut el Certificat del Sistema de Gestió de la Continuïtat del Negoci, segons la Norma UNE-EN ISO 22301, que atorga AENOR.

Aquestes noves certificacions, de conformitat amb la norma internacional ISO 22301, acrediten que MAPFRE aplica un sistema de gestió de continuïtat de negoci que prepara l'asseguradora perquè, davant d'un desastre, pugui recuperar la seva operativa en un temps prèviament establert i aconsegueixi minimitzar l'impacte d'aquests esdeveniments adversos. L'abast inclou les activitats que desenvolupen més de 2.600 persones en 25 edificis i centres de treball.

Per fer-ho, es fan anàlisis amb profunditat dels seus processos, s'estableixen estratègies de recuperació i es duen a terme exercicis de simulació, que permeten comprovar que les solucions i els procediments implantats són els adequats, segons una norma que recull les millors pràctiques internacionals.

Aquestes certificacions s'uneixen a la ja obtinguda l'any passat per l'Àrea d'Operacions de MAPFRE ESPANYA, que la va convertir en l'asseguradora pionera a Espanya en aquest camp. En aquesta ocasió, MAPFRE RE es converteix, també, en la primera reasseguradora a Espanya que obté aquest certificat d'AENOR.

Entre els seus avantatges, el sistema de gestió certificat proporciona un marc per augmentar la capacitat de resiliència de l'organització davant qualsevol situació de crisi, i possibilita donar una resposta eficaç, que salvaguardi els interessos de les seves principals parts interessades, així com els seus principals processos i les seves activitats crítiques. Tot això contribueix a reforçar la solidesa, solvència i confiança que els clients dipositen diàriament en MAPFRE.

Diversos directius de MAPFRE, com Guillermo Llorente, subdirector general de Seguretat i Rosa María Lago, subdirectora de Seguretat en Processos, Javier del Rio i Juan Francisco Ortega, director general i subdirector general, respectivament, de l'Àrea Tècnica de MAPFRE ESPANYA, han rebut recentment aquest reconeixement per part de Pablo Corróns, director de Màrqueting Sectorial i de Producte d'AENOR.