Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>MAPFRE renova el certificat de qualitat AENOR ISO 9001 per a l'Àrea d'Operacions

26/03/2019

26 de març del 2019. L'Àrea d'Operacions de MAPFRE ESPAÑA ha renovat el certificat de qualitat de conformitat amb la norma UNE-EN ISO 9001 que atorga AENOR per als centres d'atenció telefònica (SI24) i centres unificats d'emissió (CUE).

El certificat inclou les activitats que desenvolupa a un total de 8 centres de treball, amb prop de 1.600 persones que treballen cada dia per millorar les garanties del servei als clients en qualsevol situació.

L'equip de direcció de l'Àrea d'Operacions de MAPFRE Espanya ha rebut aquest reconeixement de Manuel Romero, Director d'Intel·ligència i Vigilància de Mercat d'AENOR.

El certificat de qualitat d'AENOR està basat en la norma internacional ISO 9001, l'eina de gestió de la qualitat més estesa al món i acredita que MAPFRE compleix els requisits establerts i que ha implantat un sistema de gestió que aposta per l'eficàcia, qualitat i millora contínua com a camí adequat per assolir l'excel·lència en el servei al client.