Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Mutua de los Ingenieros certificada per AENOR

AENOR certifica el Sistema de Gestió de Prevenció de Delictes i Riscos Penals de La Mutua de los Ingenieros

16/09/2019

• L'entitat ha estat una de les primeres entitats asseguradores espanyoles a obtenir la certificació d'AENOR de conformitat amb la norma UNE 19601.

16 de setembre de 2019. La Mutua de los Ingenieros ha obtingut aquest any el certificat AENOR que acredita que l'entitat ha implantat un sistema de gestió de prevenció de delictes i riscos penals que compleix els requisits de la norma UNE 19601. Per aconseguir aquesta certificació, la Mutua ha estat auditada per una tercera empresa, que ha comprovat la seva gestió de compliment normatiu penal.

La Mutua de los Ingenieros és una de les primeres entitats asseguradores espanyoles a obtenir la certificació de conformitat amb l'estàndard nacional UNE 19601, que acredita que la companyia ajuda a prevenir delictes, redueix el risc penal, fomenta una cultura empresarial ètica i el compliment de la llei, fet que suposa un avantatge competitiu que afavoreix la generació de confiança davant tercers.

La Mutua de los Ingenieros incorpora a la seva organització un conjunt de principis, valors, normes i bones pràctiques que impliquen la Junta Rectora, la direcció i la resta del personal que compleix les seves funcions orientades a la transparència i l'ètica en les seves conductes i activitats.

L'entitat asseguradora té implementat un model de prevenció de delictes que compleix els deures de supervisió, vigilància, control i els requeriments legalment exigits, que promou una cultura ètica empresarial i de respecte al dret.

Aquesta cultura ètica queda reflectida en la presa de decisions dels òrgans de govern i d'administració, directius/ives i empleats/ades i inspira tota l'estructura organitzativa i el comportament individual de cadascuna de les persones que treballen en l'entitat.