Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>El polígon Torrelarragoiti de Zamudio, el primer de l'Estat a obtenir la marca de qualitat impulsada per la CEPE i verificada per AENOR

07/07/2017

• La marca Polígon Empresarial de Qualitat, que té una validesa de tres anys, segueix un model coherent amb els sistemes de gestió descrits a les normes internacionals ISO i fixa uns requisits mínims que han de complir, partint d'un enfocament d'orientació a les empreses, a processos i objectius, així com a la cerca de la millora contínua, des d'una perspectiva integral.

• El projecte, impulsat i liderat per Txorierri Valley juntament amb la Coordinadora de Polígons Empresarials (CEPE), i verificat per AENOR, pretén que la gestió dels polígons empresarials es dugui a terme des d'unes estructures de gestió professionals en àrees com la conservació dels polígons, gestió de residus, gestió d'incidències, etc.

• La CEPE agrupa federacions i associacions d'àrees empresarials, així com altres entitats col·laboradores públiques i privades. Actualment representa més de 550 polígons empresarials a tot Espanya, en els quals hi ha ubicades més de 90.000 empreses.

• Actualment, 4 polígons empresarials de tot l'Estat estan en processos d'auditoria per a la consecució d'aquesta marca.