Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Rafael García Meiro, president de FUNDIBEQ

Rafael García Meiro, president de FUNDIBEQ

03/07/2018

El CEO d'AENOR assumeix aquesta responsabilitat a la Fundació. Entre altres actuacions, FUNDIBEQ gestiona el Premi Iberoamericà de la Qualitat, un projecte adscrit a la Cimera Iberoamericana de Caps d'Estat i Govern.

3 de juliol de 2018. El Patronat de la Fundació Iberoamericana per a la Gestió de la Qualitat (FUNDIBEQ) ha nomenat Rafael García Meiro com a president del Patronat de l'entitat. Rafael García Meiro és el CEO d'AENOR.

FUNDIBEQ és una organització supranacional que impulsa la competitivitat i la millora de la qualitat internacional de les empreses i institucions públiques de l'àmbit iberoamericà, a través de l'extensió de les bones pràctiques i la gestió excel·lent.

Entre altres actuacions, aquesta entitat sense ànim de lucre gestiona el Premi Iberoamericà de la Qualitat, organitzat conjuntament amb la Secretaria General Iberoamericana (SEGIB), que aquest any celebra la seva 19a edició. Es tracta d'un Projecte Oficial de la Cimera Iberoamericana de Caps d'Estat i Govern en què participen 22 països.

FUNDIBEQ, formada per organitzacions públiques i privades de primer nivell, és un referent en l'impuls de la qualitat i l'excel·lència en la gestió empresarial i la millor plataforma de Reputació Corporativa i Responsabilitat Social per als seus patrons i empreses col·laboradores a Iberoamèrica.

Aquesta Fundació va ser creada el 1998 com una institució independent i oberta; actualment la constitueixen 69 organitzacions, entre patrons, associats i organitzacions nacionals i regionals dels països iberoamericans. AENOR és membre de FUNDIBEQ des de la seva creació.

FUNDIBEQ promou, des d'un àmbit internacional, el moviment iberoamericà de difusió de la cultura de l'excel·lència en la gestió en totes les organitzacions d'Iberoamèrica, prenent com a referència el model iberoamericà d'excel·lència en la gestió.