Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Schindler Iberia és reconeguda per la seva tasca i compromís mediambiental per AENOR en la seva Primera Memòria de Sostenibilitat Verificada

04/09/2018

• Schindler Iberia ha estat reconeguda per la seva ‘Primera Memòria de Sostenibilitat Verificada’ en un acte en què han participat el seu CEO, Javier Catalina, i María Luisa Claver, directora d'AENOR a Aragó, certificadora que li ha atorgat el reconeixement.

4 de setembre de 2018. La multinacional d'ascensors i escales mecàniques Schindler ha rebut el certificat en reconeixement de la seva ‘Primera memòria de sostenibilitat verificada’ en un acte presidit per Javier Catalina, CEO de Schindler Iberia, i María Luisa Claver, directora d'AENOR a Aragó.

D'aquesta manera, Schindler ha aconseguit superar amb èxit la verificació de la seva primera memòria de sostenibilitat segons el model GRI Standards, amb una tasca destacada en el sector del transport vertical. El treball mostrat en aquest document s'ha sotmès a un procés de verificació externa independent, efectuada per AENOR, entitat que ha ressaltat la maduresa de la seva estratègia en sistema de sostenibilitat en què participen els Grups d'interès i la Direcció.

La verificació d'AENOR de memòries de sostenibilitat de conformitat amb GRI permet a les empreses comunicar, de forma transparent, els resultats dels compromisos adquirits des d'una triple perspectiva; ambiental, econòmica i social.

En el procés de verificació han participat diversos professionals pertanyents a diferents àrees de l'empresa com són Qualitat i Medi Ambient, Planificació i Desenvolupament, Recursos Humans, Direcció Tècnica, Compres, Comptabilitat General, Enginyeria especial, Prevenció de Riscos Laborals, Formació Tècnica i Administració, entre altres.

En paraules de María Luisa Claver, “la verificació d'AENOR de la Memòria de Sostenibilitat segons GRI a Schindler demostra el compromís d'aquesta companyia amb les bones pràctiques en sostenibilitat. AENOR ha verificat 450 Memòries de sostenibilitat d'acord amb GRI, cosa que la converteix en una de les entitats líders mundials”.

Per part seva, Javier Catalina ha destacat que a “Schindler treballem cada dia per la creació de nous sistemes i solucions eficients i sostenibles per construir les ciutats del futur des del present. La nostra àmplia experiència ens ressalta com a líders i el nostre equip de professionals fa possible reconeixements tan importants com aquest, constant en el nostre sector”.

Schindler és el primer fabricant del món d'escales mecàniques i el segon d'ascensors. La multinacional suïssa demostra novament el seu avenç continu en mobilitat i en la construcció de la ciutat del futur, amb equips de transport vertical en edificis sostenibles i respectuosos amb el medi ambient. A més, ha estat la primera empresa del sector que ha obtingut el registre EMAS i, fa només uns mesos, rebia el certificat AENOR de Gestió Ambiental coincidint amb el 10è aniversari del seu sistema en matèria ambiental.