Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Torre Sevilla, primer conjunt immobiliari a Andalusia a obtenir el certificat d'AENOR davant el coronavirus

02/07/2020

• Aquest segell certifica que els plans desenvolupats per garantir la tornada segura de l'activitat a les oficines i als espais comercials del complex respecten els criteris i les recomanacions de les autoritats sanitàries.

2 de juliol de 2020. El conjunt arquitectònic de TORRE SEVILLA s'ha convertit en el primer projecte immobiliari a Andalusia a aconseguir el certificat de AENOR davant la COVID-19 de manera conjunta per a les oficines del gratacel i el centre comercial.

El certificat d'AENOR és un aval extern que reconeix que els plans de contingència i les mesures implementades per TORRE SEVILLA per a la continuïtat de l'activitat empresarial en el gratacel i la reobertura comercial segueixen les recomanacions dels organismes nacionals i internacionals en matèria de prevenció i higiene, i ofereixen espais segurs de treball i compres a empleats i clients.

D'aquesta manera, aquest certificat avala els protocols desplegats per part de TORRE SEVILLA en matèria de gestió de riscos específics en l'organització i la salut laboral; les bones pràctiques de neteja, higiene i protecció (ús de material de protecció individual); les mesures organitzatives i de protecció relatives al control d'aforaments, distàncies mínimes de seguretat, pantalles i gestió de fluxos; la formació, informació i les comunicacions, així com la senyalística de seguretat recordatòria desplegada a les instal·lacions; a més d'avaluar tot el procés de gestió de la crisi per aconseguir la tornada a l'activitat empresarial i comercial.

Aquesta actuació respon al compromís del conjunt arquitectònic en la prevenció de la COVID-19, amb l'objectiu d'oferir seguretat i generar confiança entre els empleats, operadors, clients i públic en general que acudeix cada dia a les instal·lacions, a més de contribuir a la recuperació i activació de l'economia local.

Aquesta nova certificació s'uneix al segell Llegiu en la categoria Gold per a edificis sostenibles, concedida per l'US Green Building Council, que reconeix les edificacions que, com en el cas de TORRE SEVILLA, gràcies a la tecnologia, han incorporat criteris sostenibles i d'alta eficiència en el seu funcionament i manteniment. Igualment, TORRE SEVILLA compta amb la qualificació energètica A, la més eficient.