Salta navegació principal
Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notícies>L'estratègia empresarial del Grupo AGF alineada amb els ODS d'AENOR
Notícia

L'estratègia empresarial del Grupo AGF alineada amb els ODS d'AENOR

06/10/2021

AENOR ha concedit el certificat de Estratègia de Sostenibilitat i contribució als ODS 2030 al GRUPO AGF, un dels principals consorcis hortícoles del sector que reuneix al voltant de la marca Síndria Fashion les empreses líders en desenvolupament, producció i comercialització de síndries a Europa.

AENOR, mitjançant el seu model la certificació dels ODS, acompanya les empreses perquè concentrin els seus esforços a aconseguir els compromisos en matèria de sostenibilitat ambiental, social i econòmica.

L'entrega del certificat AENOR d'Estratègia de sostenibilitat i contribució als ODS s'ha desenvolupat a l'estand del GRUPO AGF a Fruit Attraction 2021, coincidint amb la tornada a la presencialitat d'aquesta cita imprescindible per a les empreses del sector primari a Madrid.

Declaracions i més informació a la nota de premsa adjunta.

A la fotografia, a l'esquerra, Joaquín Hidalgo, director general del Grupo AGF, al costat d'Antonio Pérez Carreño, director d'AENOR a la Regió Sud.

Nota de premsa​​​​