Salta navegació principal
Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notícies>L'experiència de client a Kia, factor clau
Notícia

L'experiència de client a Kia, factor clau

29/11/2022

AENOR ha atorgat a Kia el certificat de sistemes de gestió de l'excel·lència en el servei, de conformitat amb la norma UNE-CEN/TS 16880:2015, així com el certificat de Gestió de la Qualitat, segons l'ISO 9001. Es converteix així en la primera empresa del sector de l'automoció a rebre el reconeixement per la seva experiència de client.

La certificació de gestió de l'excel·lència en el servei té com a objectiu dissenyar i implementar millores en el servei, per crear experiències excepcionals del client/usuari, tant l'intern com l'extern. D'aquesta manera, l'empresa continua avançant en un model de gestió excel·lent, innovador i sostenible.

Per la seva part, la norma ISO 9001 certifica la gestió de la qualitat i reconeix la sistematització, el control i la millora contínua dels processos de la companyia, així com un enfocament cap a la satisfacció del client final i la resta de grups d'interès.

L'auditoria reflecteix que Kia disposa de sistemàtica i eines que permeten el monitoratge de tots els processos operatius i el desenvolupament de la xarxa, amb una comunicació fluida entre el client intern (empleats i concessionaris) i el client extern. Un procés en el qual està implicada tota la cadena de la companyia per al compliment dels requisits de la norma de gestió de l'excel·lència, des del personal dels concessionaris fins a l'alta direcció.

Declaracions i més informació a la nota de premsa adjunta.

A la fotografia, Eduardo Dívar (esquerra), director general de Kia Iberia, i Nicolás Henríquez, director de Vendes d'AENOR.