Salta navegació principal
AENOR Espanya
Espanyol
English
En canviar l'idioma, es perdran les dades de la sessió. Voleu continuar?
Espanya
Centroamérica
Es dirigirà al web d'AENOR Centreamèrica, voleu continuar?
Chile
Es dirigirà al web d'AENOR Xile, desitja continuar?
China
Us dirigireu al web d'AENOR la Xina, voleu continuar?
Colombia
Us dirigireu al web d'AENOR Colòmbia, voleu continuar?
Ecuador
Us dirigireu al web d'AENOR l'Equador, voleu continuar?
Italia
Us dirigireu al web d'AENOR Itàlia, voleu continuar?
Mexico
Se us dirigirà al lloc web d'AENOR Mèxic. Voleu continuar?
Perú
Es dirigirà al web d'AENOR el Perú. Vol continuar?
Portugal
Es dirigirà al web d'AENOR Portugal, desitja continuar?
República Dominicana
Es dirigirà al web d'AENOR República Dominicana, voleu continuar?
(+34) 914 326 000
Revista Digital
Contacte
Selecciona on vols cercar
Cercar a tot AENOR
Certificació
Formació
Sala d'informació
Introdueix paraula de cerca
Cerca
Submit
AENOR Espanya
Certificació
Certificacions d'AENOR
Cercador d'empreses certificades
AENORnet
Quins serveis necessites?
Certificació d'organitzacions i serveis
Certificació de producte
Servei d'Inspecció Avançada (SIA)
Inspecció
Anàlisis i assajos
Programa de gestió Certool
Quina àrea t'interessa?
Qualitat
Medi ambient
Riscos i seguretat
R+D+I
Diversitat i igualtat
Compliance i bon govern
Eficiència energètica
Responsabilitat social
TIC
Marca AENOR N i Marca AENOR N Sostenible
Marcatge CE
Sectors
Administració pública
Aeroespacial
Alimentació
Automoció
Edificació i obra civil
Electromecànic
Forestal i fusta
Indústria ambiental
Químic, farmacèutic i cosmètic
Sanitat i serveis socials
Transport i logística
Turisme i oci
Formació
Què oferim?
Catàleg interactiu
Troba el teu curs
Campus virtual
Bonificacions
Formacions Welfair®
Programes Màster
Tallers Tendències
Formació Live Training
Formació a l'empresa
Formació en línia
Àrees de formació
Sostenibilitat i responsabilitat social
Economia circular
Transformació digital
Tecnologies de la informació
Qualitat i seguretat alimentària
Gestió de l'energia
Compliance
Gestió de la qualitat
Gestió ambiental
Seguretat i salut en el treball
Sistemes integrats de gestió
Igualtat, diversitat i integració de persones
Continuïtat del negoci
Protecció de dades
Gestió de riscos
Eines de gestió
Recerca, desenvolupament i innovació tecnològica R+D+I
Qualitat i seguretat de productes químics, sanitaris i cosmètics
Licitacions i contractes
Formació d'ofici
Ciutats sostenibles
Direcció de projectes
Desenvolupament de competències
Informació
Descomptes
Com inscriure-s'hi
Reconeixements
Aula virtual
Contacte
Et cal ajuda?
Normes i llibres
Pimes
AENOR Pimes
Projectes internacionals
Àrees d'experiència
Creixement econòmic i governança
Canvi climàtic i medi ambient
Qualitat i seguretat
Coneix-nos
El nostre valor diferencial
Contribució a la societat
Ètica i Responsabilitat Social
Història
Sala d'informació AENOR
Acreditacions i reconeixements
On som?
Al món
Xarxa exterior
Solucions globals
Solucions globals AENOR
AENOR Project Trust - Fons Europeus
Solucions clima
Solucions Compliment Normatiu
Solucions gestió de risc
Solucions ISO 45001
Solucions ISO 27001
Solucions ISO 22000
Solucions ISO 50001
Solucions ISO 20000
Treballa amb nosaltres
Ocupació
Consultoria
Consultoria transformació de negoci
Consultoria de sistemes de gestió
Certificació
Menú
Certificacions d'AENOR
Cercador d'empreses certificades
AENORnet
Quins serveis necessites?
Certificació d'organitzacions i serveis
Certificació de producte
Servei d'Inspecció Avançada (SIA)
Inspecció
Anàlisis i assajos
Programa de gestió Certool
Quina àrea t'interessa?
Qualitat
Medi ambient
Riscos i seguretat
R+D+I
Diversitat i igualtat
Compliance i bon govern
Eficiència energètica
Responsabilitat social
TIC
Marca AENOR N i Marca AENOR N Sostenible
Marcatge CE
Sectors
Administració pública
Aeroespacial
Alimentació
Automoció
Edificació i obra civil
Electromecànic
Forestal i fusta
Indústria ambiental
Químic, farmacèutic i cosmètic
Sanitat i serveis socials
Transport i logística
Turisme i oci
Formació
Menú
Què oferim?
Catàleg interactiu
Troba el teu curs
Campus virtual
Bonificacions
Formacions Welfair®
Programes Màster
Tallers Tendències
Formació Live Training
Formació a l'empresa
Formació en línia
Àrees de formació
Sostenibilitat i responsabilitat social
Economia circular
Transformació digital
Tecnologies de la informació
Qualitat i seguretat alimentària
Gestió de l'energia
Compliance
Gestió de la qualitat
Gestió ambiental
Seguretat i salut en el treball
Sistemes integrats de gestió
Igualtat, diversitat i integració de persones
Continuïtat del negoci
Protecció de dades
Gestió de riscos
Eines de gestió
Recerca, desenvolupament i innovació tecnològica R+D+I
Qualitat i seguretat de productes químics, sanitaris i cosmètics
Licitacions i contractes
Formació d'ofici
Ciutats sostenibles
Direcció de projectes
Desenvolupament de competències
Informació
Descomptes
Com inscriure-s'hi
Reconeixements
Aula virtual
Contacte
Et cal ajuda?
Normes i llibres
Pimes
Menú
AENOR Pimes
Projectes internacionals
Menú
Àrees d'experiència
Creixement econòmic i governança
Canvi climàtic i medi ambient
Qualitat i seguretat
Coneix-nos
Menú
El nostre valor diferencial
Contribució a la societat
Ètica i Responsabilitat Social
Història
Sala d'informació AENOR
Acreditacions i reconeixements
On som?
Al món
Xarxa exterior
Solucions globals
Menú
Solucions globals AENOR
AENOR Project Trust - Fons Europeus
Solucions clima
Solucions Compliment Normatiu
Solucions gestió de risc
Solucions ISO 45001
Solucions ISO 27001
Solucions ISO 22000
Solucions ISO 50001
Solucions ISO 20000
Treballa amb nosaltres
Menú
Ocupació
La Comunitat Valenciana és la primera que certifica per AENOR la seva estratègia de sostenibilitat turística
Consultoria
Menú
Consultoria transformació de negoci
Consultoria de sistemes de gestió
La Generalitat Valenciana és la primera que certifica la seva estratègia de sostenibilitat turística
Ets a:
Home
>
Formació
>
Troba el teu curs
>
Detall
Et pot interessar:
Marca AENOR N sostenible
,
Màster en Desenvolupament Empresarial Sostenible
,
Compliment normatiu sociolaboral UNE 19604
Troba el teu curs a AENOR
Curso CF-07 Experto/a en gestión y administración de riesgos
Presencial
In Company
INSCRIU-T'HI ARA
Bonificació FUNDAE
Formació a l'empresa
Informació general
Dates convocatòries
Modalitats
CONTEXTO DE LA TITULACIÓN
La gestión empresarial actual está caracterizada por un entorno voluble, incierto, complejo y ambiguo. Las normas internacionales de sistemas de gestión ya incluyen la necesidad de gestionar los riesgos y las oportunidades que afectan a los procesos de la empresa. En estas condiciones,
la gestión de riesgos
se convierte en un
elemento fundamental de la gestión empresarial
y los profesionales de los sistemas de gestión deben tener conocimientos avanzados en esta materia.
Este curso ofrece una visión global del marco de referencia para la gestión de riesgos en las organizaciones, capacitando a las personas designadas para realizar las tareas y asumir las responsabilidades como gestor de riesgos, bajo los parámetros establecidos en las normas y estándares nacionales e internacionales como la
norma ISO 31000
.
¿POR QUÉ TE INTERESA REALIZAR ESTA TITULACIÓN?
Los alumnos y alumnas de esta Titulación conseguirán las herramientas y conocimientos necesarios para efectuar una adecuada gestión de los riesgos. Al finalizar con éxito esta formación recibirán la
Titulación Propia de AENOR Sistema Integral de Gestión y Administración del Riesgo
.
Al realizar el curso de Sistema Integral de Gestión y Administración del Riego, cada participante recibirá una amplia documentación complementaria de gran utilidad para ampliar los conocimientos adquiridos una vez finalizada la formación:
"Proceso de gestión de riesgos y seguros en las empresas". Casares San José-Martí, Mª Isabel Casares. Asesoría Actuarial y de Riesgos .Madrid, 2013
"Introducción a la gestión integral de Riesgos Empresariales. Enfoque ISO 31000". Editorial Platinum. Lima, 2016
Norma UNE-ISO 31000
Gestión del riesgo. Directrices
Norma UNE-EN 31010
Gestión del riesgo. Técnicas de apreciación del riesgo
ESTRUCTURA DE LA TITULACIÓN
El programa se desarrolla en modalidad semipresencial virtual, con sesiones formativas en directo.
Su duración es de 60 horas: 35 horas en directo y 25 horas de proyecto. Durante la primera parte del curso, impartiremos los contenidos del curso con un enfoque muy práctico y de trabajo en grupo. Serán 4 sesiones en directo de 7 horas cada una, en jornadas consecutivas. A lo largo de estas sesiones se irá planteando el proyecto que debe desarrollar el alumno y que deberá presentar 15 días después en otra sesión en directo, que servirá para el aprendizaje desde la práctica.
• Sesiones en directo (Live Training): 4 días - 28 horas. De 9:00 h a 14:00 h y de 15:00 h a 17:30 h.
• Elaboración del proyecto: el tiempo estimado de dedicación al proyecto es de 25 horas.
• Presentación de proyectos (aproximadamente 15 días después de las sesiones EN DIRECTO): 1 día -7 horas. De 9:00 a 17:30 h.
El proyecto se iniciará durante la formación en directo y se completará una vez finalizado el curso. Para su realización, los asistentes contarán con tutorización para orientar adecuadamente el trabajo y resolver dudas. Una vez finalizados, los proyectos se presentarán en una sesión presencial en la fecha planificada.
Dirigit a
Aquest curs,
titulació pròpia d'AENOR Sistema integral de gestió i administració del risc
, està dirigit als professionals dels diversos sistemes de gestió que vulguin ampliar els seus coneixements en aquesta branca de la gestió empresarial i aconseguir que el sistema de gestió aporti més valor a l'organització.
Promoció especial
*Descomptes no acumulables.
Objectius
Capacitar-se per participar en la gestió integral dels riscos de l'empresa:
o Coneixent i avaluant els riscos en totes les àrees de l'empresa
o Identificant els controls interns i externs
o Assignant els recursos necessaris per tractar els riscos
o Millorant la prevenció i la gestió d'esdeveniments i minimitzant les pèrdues
o Establint un punt de partida per a la presa de decisions
o Aprenent a generar confiança i transparència entre tot el personal de l'organització
Contingut
1.
Política d'administració del risc
1.1. Anàlisi de l'estat actual de l'estructura de riscos i la seva gestió en l'empresa
1.2. Objectius estratègics
1.3. Nivells acceptables de risc. Tolerància al risc
1.4. Política de riscos i principis bàsics
1.5. Marc general d'actuació per a la gestió de riscos
1.6. Estratègies de comunicació a tota l'organització
2.
Metodologies aplicables a la gestió de riscos (ISO, COSO, etc.)
3.
Identificació del risc
3.1. Establiment del context general de l'empresa
3.2. Establiment de fonts i factors de risc, causes i conseqüències
3.3. Tècniques per identificar els riscos
4.
Valoració del risc
4.1. Anàlisi del risc
• Causes i fonts del risc
• Càlcul de la probabilitat
• Anàlisi de les conseqüències
4.2. Avaluació del risc
• Anàlisi preliminar del risc
• Anàlisi i avaluació dels controls
• Nivell de risc
4.3. Supervisió i revisió
• Matriu de responsabilitats
5.
Comunicació i consulta
6.
Desenvolupament d'un projecte d'implantació d'un sistema de gestió de riscos*
El projecte començarà durant la formació presencial i acabarà una vegada conclòs el curs. Per fer-lo, els assistents disposaran de tutorització per orientar adequadament el treball i resoldre dubtes. Una vegada finalitzats els projectes, es presentaran en una sessió presencial en la data planificada.
Semipresencial virtual
Aula virtual
03/03/2025 - 24/03/2025
1.515
+ IVA 21%
Inscriu-t'hi
Informació detallada
Descripció convocatòria
CONTEXTO DE LA TITULACIÓN
La gestión empresarial actual está caracterizada por un entorno voluble, incierto, complejo y ambiguo. Las normas internacionales de sistemas de gestión ya incluyen la necesidad de gestionar los riesgos y las oportunidades que afectan a los procesos de la empresa. En estas condiciones,
la gestión de riesgos
se convierte en un
elemento fundamental de la gestión empresarial
y los profesionales de los sistemas de gestión deben tener conocimientos avanzados en esta materia.
Este curso ofrece una visión global del marco de referencia para la gestión de riesgos en las organizaciones, capacitando a las personas designadas para realizar las tareas y asumir las responsabilidades como gestor de riesgos, bajo los parámetros establecidos en las normas y estándares nacionales e internacionales como la
norma ISO 31000
.
¿POR QUÉ TE INTERESA REALIZAR ESTA TITULACIÓN?
Los alumnos y alumnas de esta Titulación conseguirán las herramientas y conocimientos necesarios para efectuar una adecuada gestión de los riesgos. Al finalizar con éxito esta formación recibirán la
Titulación Propia de AENOR Sistema Integral de Gestión y Administración del Riesgo
.
Al realizar el curso de Sistema Integral de Gestión y Administración del Riego, cada participante recibirá una amplia documentación complementaria de gran utilidad para ampliar los conocimientos adquiridos una vez finalizada la formación:
"Proceso de gestión de riesgos y seguros en las empresas". Casares San José-Martí, Mª Isabel Casares. Asesoría Actuarial y de Riesgos .Madrid, 2013
"Introducción a la gestión integral de Riesgos Empresariales. Enfoque ISO 31000". Editorial Platinum. Lima, 2016
Norma UNE-ISO 31000
Gestión del riesgo. Directrices
Norma UNE-EN 31010
Gestión del riesgo. Técnicas de apreciación del riesgo
ESTRUCTURA DE LA TITULACIÓN
El programa se desarrolla en modalidad semipresencial virtual, con sesiones formativas en directo.
Su duración es de 60 horas: 35 horas en directo y 25 horas de proyecto. Durante la primera parte del curso, impartiremos los contenidos del curso con un enfoque muy práctico y de trabajo en grupo. Serán 4 sesiones en directo de 7 horas cada una, en jornadas consecutivas. A lo largo de estas sesiones se irá planteando el proyecto que debe desarrollar el alumno y que deberá presentar 15 días después en otra sesión en directo, que servirá para el aprendizaje desde la práctica.
• Sesiones en directo (Live Training): 4 días - 28 horas. De 9:00 h a 14:00 h y de 15:00 h a 17:30 h.
• Elaboración del proyecto: el tiempo estimado de dedicación al proyecto es de 25 horas.
• Presentación de proyectos (aproximadamente 15 días después de las sesiones EN DIRECTO): 1 día -7 horas. De 9:00 a 17:30 h.
El proyecto se iniciará durante la formación en directo y se completará una vez finalizado el curso. Para su realización, los asistentes contarán con tutorización para orientar adecuadamente el trabajo y resolver dudas. Una vez finalizados, los proyectos se presentarán en una sesión presencial en la fecha planificada.
Descripció modalitat
Forma't siguis on siguis, sense desplaçar-te
Posem a la teva disposició
la millor combinació de metodologies
formatives:
tallers pràctics presencials
, que faciliten l'intercanvi d'experiències i el networking,
aplicació pràctica d'allò après amb el suport d'experts.
El programa es desenvolupa en modalitat semipresencial virtual, amb sessions formatives en directe.
La durada és de 60 hores: 35 hores en directe i 25 hores de projecte. Durant la primera part del curs, n'impartirem els continguts amb un enfocament molt pràctic i de treball en grup. Seran 4 sessions en directe de 7 hores cadascuna, en jornades consecutives. Durant aquestes sessions s'anirà plantejant el projecte que ha de desenvolupar l'alumne, i que haurà de presentar 15 dies després en una altra sessió en directe, que servirà per a l'aprenentatge des de la pràctica.
• Sessions en directe (Live Training): 4 dies - 28 hores. De 9.00 h a 14.00 h i de 15.00 h a 17.30 h.
• Elaboració del projecte: el temps estimat de dedicació al projecte és de 25 hores.
• Presentació de projectes (aproximadament 15 dies després de les sessions EN DIRECTE): 1 dia - 7 hores. De 9.00 a 17.30 h.
El projecte començarà durant la formació en directe i acabarà una vegada conclòs el curs. Per fer-lo, els assistents disposaran de tutorització per orientar adequadament el treball i resoldre dubtes. Una vegada finalitzats els projectes, es presentaran en una sessió presencial en la data planificada.
Les
Les sessions presencials les impartiran experts en la gestió de riscos
, amb àmplia experiència en aquest camp, així com en l'activitat docent, cosa que garanteix un entorn d'aprenentatge professional d'alta qualitat.
Els materials complementaris d'estudi, com ara les
publicacions i les normes que es lliuren durant el curs,
proporcionen a l'alumne una oportunitat per ampliar els seus coneixements professionals més enllà de la participació en aquest curs.
El curs s'impartirà a
la nostra aula virtual,
, una eina accessible i intuïtiva que permet connectar-se des de qualsevol dispositiu. Es podran fer nombrosos exercicis, casos pràctics i treballs en grup que serviran per assentar els coneixements i desenvolupar les competències necessàries en aquest programa.
Programació
60 hores. De 9.00 h a 14.00 h i de 15.00 h a 17.30 h.
Dates: 03/03/2025 - 24/03/2025
Dirigit a
Aquest curs,
titulació pròpia d'AENOR Sistema integral de gestió i administració del risc
, està dirigit als professionals dels diversos sistemes de gestió que vulguin ampliar els seus coneixements en aquesta branca de la gestió empresarial i aconseguir que el sistema de gestió aporti més valor a l'organització.
Promoció especial
*Descomptes no acumulables.
L'alumne rebrà
Accés a la biblioteca virtual de Campus AENOR durant dos mesos.
A la nostra biblioteca virtual, tindràs accés a:
La publicació: “Proceso de gestión de riesgos y seguros en las empresas”. Casares San José-Martí, Mª Isabel Casares. Asesoría Actuarial y de Riesgos, S.L. Madrid 2013.
La publicació: Casares San José-Martí, Mª Isabel i Edmundo R. Lizarzaburu Bolaños: “Introducció a la gestió integral de riscos empresarials. Enfoque: ISO 31000”. Editorial Platinum. Lima (Perú) 2016.
La norma UNE-ISO 31000 Gestió del risc. Directrius
La norma UNE-EN 31010 Gestió del risc. Tècniques d'apreciació del risc
Les normes UNE-ISO GUIA 73 IN
Documentació de suport per a cada etapa del curs.
Eina Excel per implementar la matriu de riscos, mapa de calor qüestionaris, test, nivell de maduresa
Certificat
Titulació pròpia d'AENOR de
Sistema integral de gestió i administració del risc
.
Per obtenir aquesta titulació, en acabar el programa l'alumne haurà d'aprovar un examen que es farà en modalitat en línia.
Professorat
Isabel Casares San José-Martí. Presidenta de CASARES, Assessoria Actuarial i de Riscos.
Soci honorífic de l'Associació Iberoamericana de gestió de riscos i assegurances.
Economista, actuari d'assegurances i assessora d'empreses en el procés d'implementació de la gestió i control de riscos i assegurances. Professora en cursos i màster nacionals i internacionals.
Observacions
*El projecte s'iniciarà durant la formació presencial i es completarà una vegada conclòs el curs. Per fer-lo, els assistents disposaran de tutorització per orientar adequadament el treball i resoldre dubtes. Una vegada finalitzats els projectes, es presentaran en una sessió presencial en la data planificada.
Aquest programa ha de fer-se de forma completa, no existint la possibilitat d'optar a mòduls solts.
Presencial
La gestió empresarial actual es caracteritza per un entorn voluble, incert, complex i ambigu. Les normes internacionals de sistemes de gestió ja inclouen la necessitat de gestionar els riscos i les oportunitats que afecten els processos de l'empresa. En aquestes condicions,
la gestió de riscos
es converteix en un
element fonamental de la gestió empresarial
i els professionals dels sistemes de gestió han de tenir coneixements avançats en aquesta matèria.
Aquest curs ofereix una visió global del marc de referència per a la gestió de riscos a les organitzacions, i capacita les persones designades per fer les tasques i assumir les responsabilitats com a gestor de riscos, amb els paràmetres que estableixen les normes i els estàndards nacionals i internacionals, com la
norma ISO 31000
.
Els participants en aquest curs aconseguiran les eines i els coneixements necessaris per efectuar una adequada gestió dels riscos. En finalitzar amb èxit aquesta formació, rebran la
Titulació pròpia d'AENOR Sistema Integral de Gestió i Administració del Risc
.
En fer el curs de Sistema integral de gestió i administració del risc, cada participant rebrà una àmplia documentació complementària, de gran utilitat per ampliar els coneixements adquirits un cop finalitzada la formació:
"Procés de gestió de riscos i assegurances a les empreses". Casares San José-Martí, Mª Isabel Casares. Assessoria Actuarial i de Riscos. Madrid, 2013
"Introducció a la gestió integral de riscos empresarials. Enfocament ISO 31000". Editorial Platinum. Lima, 2016
Norma UNE-ISO 31000
Gestió del risc. Directrius
Norma UNE-EN 31010
Gestió del risc. Tècniques d'apreciació del risc
El programa es desenvolupa en modalitat semipresencial virtual, amb sessions formatives en directe.
La durada és de 60 hores: 35 hores en directe i 25 hores de projecte. Durant la primera part del curs, n'impartirem els continguts amb un enfocament molt pràctic i de treball en grup. Seran 4 sessions en directe de 7 hores cadascuna, en jornades consecutives. Durant aquestes sessions s'anirà plantejant el projecte que ha de desenvolupar l'alumne, i que haurà de presentar 15 dies després en una altra sessió en directe, que servirà per a l'aprenentatge des de la pràctica.
• Sessions en directe (Live Training): 4 dies - 28 hores. De 9.00 h a 14.00 h i de 15.00 h a 17.30 h.
• Elaboració del projecte: el temps estimat de dedicació al projecte és de 25 hores.
• Presentació de projectes (aproximadament 15 dies després de les sessions EN DIRECTE): 1 dia - 7 hores. De 9.00 a 17.30 h.
El projecte començarà durant la formació en directe i acabarà una vegada conclòs el curs. Per fer-lo, els assistents disposaran de tutorització per orientar adequadament el treball i resoldre dubtes. Una vegada finalitzats els projectes, es presentaran en una sessió presencial en la data planificada.
Durada, horari
60 hores. De 9.00 h a 14.00 h i de 15.30 h a 18.00 h.
Preu
1.650 € (Impostos no inclosos)
Semipresencial virtual
Forma't siguis on siguis, sense desplaçar-te
Posem a la teva disposició
la millor combinació de metodologies
formatives:
tallers pràctics presencials
, que faciliten l'intercanvi d'experiències i el networking,
aplicació pràctica d'allò après amb el suport d'experts.
El programa es desenvolupa en modalitat semipresencial virtual, amb sessions formatives en directe.
La durada és de 60 hores: 35 hores en directe i 25 hores de projecte. Durant la primera part del curs, n'impartirem els continguts amb un enfocament molt pràctic i de treball en grup. Seran 4 sessions en directe de 7 hores cadascuna, en jornades consecutives. Durant aquestes sessions s'anirà plantejant el projecte que ha de desenvolupar l'alumne, i que haurà de presentar 15 dies després en una altra sessió en directe, que servirà per a l'aprenentatge des de la pràctica.
• Sessions en directe (Live Training): 4 dies - 28 hores. De 9.00 h a 14.00 h i de 15.00 h a 17.30 h.
• Elaboració del projecte: el temps estimat de dedicació al projecte és de 25 hores.
• Presentació de projectes (aproximadament 15 dies després de les sessions EN DIRECTE): 1 dia - 7 hores. De 9.00 a 17.30 h.
El projecte començarà durant la formació en directe i acabarà una vegada conclòs el curs. Per fer-lo, els assistents disposaran de tutorització per orientar adequadament el treball i resoldre dubtes. Una vegada finalitzats els projectes, es presentaran en una sessió presencial en la data planificada.
Les
Les sessions presencials les impartiran experts en la gestió de riscos
, amb àmplia experiència en aquest camp, així com en l'activitat docent, cosa que garanteix un entorn d'aprenentatge professional d'alta qualitat.
Els materials complementaris d'estudi, com ara les
publicacions i les normes que es lliuren durant el curs,
proporcionen a l'alumne una oportunitat per ampliar els seus coneixements professionals més enllà de la participació en aquest curs.
El curs s'impartirà a
la nostra aula virtual,
, una eina accessible i intuïtiva que permet connectar-se des de qualsevol dispositiu. Es podran fer nombrosos exercicis, casos pràctics i treballs en grup que serviran per assentar els coneixements i desenvolupar les competències necessàries en aquest programa.
Durada, horari
60 hores. De 9.00 h a 14.00 h i de 15.00 h a 17.30 h.
Preu
1.515 € (impostos no inclosos)
Convocatòries Semipresencial Virtual
Aula virtual
03/03/2025 - 24/03/2025
1.515
+ IVA 21%
Inscriu-t'hi
INSCRIU-T'HI ARA
Bonificació FUNDAE
Formació a l'empresa