AENOR posa a la teva disposició tota la tecnologia i els mitjans perquè puguis continuar amb els teus plans de formació, per a això, AENOR ha creat LIVE TRAINING, formació EN DIRECTE a casa teva, a la feina o on tu vulguis.
Live Training està creat per simular que ets a l'aula de manera presencial, i per això té la mateixa qualitat que si fos totalment presencial. Això s'aconsegueix fent la formació amb els mateixos docents, materials i continguts que les formacions presencials.
Curs que et permetrà l'elaboració del protocol davant la COVID-19 de la teva organització per assegurar l'actuació i el funcionament en condicions de seguretat, i minimitzar els riscos per a treballadors i clients.
Coneix els passos i les qüestions a tenir en compte tant per a l'elaboració dels protocols segurs, o la revisió dels ja elaborats, amb referències legals i sectorials concretes.
Amb aquest curs coneixeràs les directrius establertes per aquesta nova norma que ajudaran la teva organització a afrontar, d'una forma ràpida i eficaç, els riscos que representa una situació de pandèmia per a la salut, la seguretat i el benestar de les persones en tots els ambients de treball, inclòs el teletreball i els entorns mòbils, així com de la seguretat i salut de totes les parts interessades externes a l'organització.
Amb una metodologia que s'adapta a la situació epidemiològica de cada moment i, en funció d'aquesta, prioritza sobre les qüestions més rellevants en la prevenció i protecció del contagi.