AENOR aposta per la satisfacció dels seus professionals, clients i proveïdors:
AENOR aportem valor a través de les persones. És per això que hi ha una millora contínua en els canals de comunicació interna, assegurant sempre la transparència en les comunicacions entre els nostres professionals. Hi ha bústies especials per a polítiques d'igualtat i prevenció de l'assetjament; i es promou la contractació de personal amb discapacitat, així com la col·laboració en projectes d'integració laboral i amb centres especials de treball.
Treballem per la satisfacció dels nostres clients i som curosos amb la comunicació i el dret a la seva privacitat. A més, resolem les seves incidències gràcies a la implantació d'un sistema de gestió de la qualitat per a les activitats d'avaluació de la conformitat.
Som curosos amb el codi de conducta per mantenir una relació òptima amb els nostres proveïdors; a més de respectar la Política de compres i subcontractacions per promoure el compliment de criteris bàsics en drets humans i laborals, així com en salut i seguretat laboral entre proveïdors i contractistes.