- Inclou l'estructura d'alt nivell de les normes de sistemes de gestió ISO.
- Té en consideració les tendències emergents en gestió de serveis, com ara el núvol, la metodologia àgil, el DevOps i la servitització (adaptació dels serveis als nous negocis).
- Permet que un integrador de serveis interns o externs gestioni diversos proveïdors.
- Ajuda a determinar el valor dels serveis per a clients i parts interessades.
Beneficis
- Alineació dels serveis de TI a les necessitats de negoci.
- Proporciona una gestió adequada de la qualitat i la seguretat dels serveis de TI que s'ofereixen, tot considerant els riscos informàtics i la millora contínua de processos i serveis.
- L'estàndard és un valor per a les àrees de producció i explotació de TI perquè és una metodologia pragmàtica i industrialitzable.
Informa't de les principals novetats i canvis que incorpora la nova ISO/IEC 20000-1 i sobre quines solucions d'AENOR s'adapten millor a les teves necessitats.