Netejar filtres Aplicar
Campus AENOR
Entrevista Susana Lozano sobre Campus AENOR, El Economista
Més informació
La capacitat de comunicació d'una empresa depèn en gran mesura de la seva competència per saber escoltar tant els seus empleats com els seus clients i empatitzar amb les seves necessitats. Aquestes i altres habilitats en la gestió del coneixement i la comunicació permeten treballar amb alguna cosa més que productes o serveis: ofereixen una solució a un problema. Els cursos de desenvolupament de competències preparen els professionals que s'encarregaran de la direcció d'equips i el coaching, de comunicar-se amb mitjans externs i d'actuar com a intermediaris entre el que el client demana i el que les organitzacions ofereixen. Les habilitats de relació són un valor afegit a la gestió empresarial, per la qual cosa la demanda de perfils amb capacitació específica en aquest àmbit es manté en constant creixement.
Nombre de resultats: 8
Titulación Propia CF-10 Experto/a en Gestión del Conocimiento
I-21 La gestión del conocimiento en los procesos de relevo
I-20 Mapas de Conocimiento
I-09 La gestión del conocimiento en la empresa
RH-25 Técnicas eficaces de venta para la fidelización de clientes
RH-27 Coaching para dirección de equipos
RH-28 La experiencia de cliente en la empresa
N-15 Inteligencia emocional y automotivación
La capacitació en habilitats comercials i les aptituds com a bon comunicador són un aspecte bàsic en el creixement de les empreses en tots els àmbits d'activitat. Els directors d'equip, els formadors i els comercials són figures essencials en el correcte funcionament de l'entramat empresarial. La seva formació i el seu nivell d'especialització en diferents competències de la comunicació permeten conduir a bon fi qualsevol projecte o iniciativa.
Aquest desenvolupament de competències es pot abordar des de diverses perspectives i el nostre catàleg formatiu té en compte les més destacades. Des de tallers i cursos en l'àmbit de la comunicació eficaç o les intervencions en públic, fins a aspectes més comercials orientats a la venda per a la fidelització, així com formació específica per al coaching, l'automotivació i el lideratge o cursos en competències digitals. També comptem amb una titulació pròpia com a expert en gestió del coneixement que, a partir de l'estudi de la norma ISO 9001:2015, permet el desenvolupament de plans per al seu compliment en àmbits molt més extensos com el de la qualitat, la formació o la gestió del capital humà.
El perfil dels participants en els cursos per al desenvolupament d'habilitats comercials és heterogeni. És una formació que resulta d'utilitat tant per als empleats en departaments de qualitat, RH o gestió d'equips, com per als professionals amb funcions específicament orientades al tracte directe amb els clients. No obstant això, l'objectiu d'aquests cursos per aprendre a parlar en públic, formar formadors o gestionar el coneixement és proporcionar eines i competències emocionals i comunicatives que resultin pràctiques en infinitat de contextos, tant en l'àmbit professional com personal.
A AENOR proporcionem diferents modalitats de formació perquè els cursos de desenvolupament de competències siguin fàcils de seguir. Els participants poden optar per la formació presencial o pels cursos en línia i live training (classes en directe), sempre amb la intervenció de professors experts en la matèria i amb la possibilitat de compartir idees, dubtes i inquietuds amb la resta de la classe.