Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR lliura al Grupo Antolin la doble certificació en els Sistemes de Compliment Normatiu Penal i Antisuborn

02/03/2020

• És la primera multinacional espanyola de la indústria de l'automoció a aconseguir aquestes certificacions.

2 de març de 2020.   AENOR ha fet entrega a Grupo Antolin, un dels fabricants més grans d'interiors per a vehicles del món, els certificats de Sistema de Gestió de Compliment Normatiu Penal i Sistema de Gestió Antisuborn emesos per AENOR.

Aquestes certificacions verifiquen i acrediten que la companyia ha desenvolupat un sistema de compliment normatiu penal i antisuborn que compleix amb els requisits de les normes de referència UNE 19601:2017 i ISO/UNE 37001:2017.

Aquestes normes són els estàndards internacionals per a aquelles organitzacions que volen implantar un model d'organització i gestió eficaç que redueixi el risc de comissió de delictes i de pràctiques de suborn.

Grupo Antolin és la primera multinacional espanyola de la indústria de l'automoció a aconseguir aquestes certificacions d'AENOR. D'aquesta manera, Grupo Antolin se situa com un referent de les millors pràctiques internacionals de compliment i lluita contra la corrupció.

Amb aquestes certificacions, Grupo Antolin continua avançant en la implantació dels estàndards més grans de compliment amb l'objectiu de reforçar el bon govern i la gestió responsable. La companyia vol generar una cultura de transparència, ètica i compliment que garanteixi els interessos de tots els grups d'interès.

Grupo Antolin rebutja expressament qualsevol forma de corrupció en el seu sentit més ampli -activa, passiva, privada o amb funcionaris- i aplica un criteri de tolerància zero respecte a qualsevol incompliment del Codi Ètic i de Conducta, i de les polítiques de l'organització.