Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>AENOR impulsa les auditories en remot

AENOR impulsa les auditories en remot

03/04/2020

• L'aposta per la digitalització que AENOR està desenvolupant, permet que ara s'hagi llançat una nova modalitat de formació denominada Live training i s'estan fent auditories en remot per satisfer les necessitats dels clients.

03 d'abril de 2020. A AENOR, com a la resta del món, s'està vivint un període excepcional que obliga a adaptar i adequar els mètodes de treball, de manera que es garanteixi la seguretat dels treballadors al mateix temps que es mantinguin tots els serveis que permeti l'entorn.

Com a resultat d'un treball previ, intens i rigorós, totes les activitats que AENOR pot fer a distància s'estan desenvolupant mitjançant un ampli desplegament del teletreball que, entre altres coses, manté al 100% tots els serveis que es presten de forma digital.

En el camp de l'avaluació de la conformitat, les auditories planificades s'estan executant en remot, alternativa que estan adoptant un elevat nombre d'organitzacions, ja que permet no endarrerir el procés d'auditoria i col·loca les organitzacions en una millor posició per recuperar com més aviat millor l'activitat normal una vegada superada la crisi del coronavirus.

D'altra banda, s'ha llançat una nova modalitat de formació denominada Live training que està composta per un catàleg interactiu de 31 cursos a l'Aula Virtual amb classes en directe amb els professors a través de videoconferència. AENOR ha adaptat el material en aquesta trentena de cursos, encara que ja s'està treballant en transformar més formacions que fins ara eren presencials. S'hi pot accedir a través de l'apartat del web d'AENOR: #Joemformoacasa

Per part seva, el Laboratori d'AENOR presta serveis essencials i desenvolupa assajos perquè en l'Estat d'Alarma el nostre país pugui seguir proveint d'aliments la població. Durant el període d'excepcionalitat, l'horari d'atenció del laboratori és de dilluns a dijous de 8.30 a 17.00 i divendres de 8.00 a 16.30.