Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Cepsa rep el certificat AENOR de Gestió de Compres de Valor Afegit

Cepsa, primera empresa energètica amb certificat AENOR de Gestió de Compres de Valor Afegit

14/03/2019

• Aquest certificat, basat en la Norma UNE 15896, demostra el compromís de Cepsa amb les bones pràctiques en la gestió de compres.
  • Entre altres avantatges, aquesta certificació ajuda les organitzacions a desenvolupar una política i uns procediments estructurats a través d'un sistema de gestió de compres eficaç i de més valor afegit, que aposta per la millora contínua.

14 de març de 2019. Cepsa ha obtingut el certificat de AENOR del Sistema de Gestió de Compres de Valor Afegit segons la Norma UNE 15896, convertint-se així en la primera empresa del sector energètic a aconseguir-lo.

Aquesta certificació demostra el compromís de Cepsa amb les bones pràctiques en la gestió de compres. Entre altres avantatges, aquesta certificació ajuda les organitzacions a desenvolupar una política i uns procediments estructurats a través d'un sistema de gestió de compres de més valor afegit, que aposta per la millora contínua.

A més, permet a les organitzacions obtenir un avantatge competitiu i comercial, millorant la comunicació, eficàcia i eficiència en els processos de compra.

Durant l'acte d'entrega del certificat, que s'ha celebrat avui a la Torre Cepsa, José Antonio Valgañón, director de Compres de Cepsa, ha assenyalat: "Cada dia intentem millorar i avançar cap a un sistema de compres cada vegada més eficaç. Aquesta certificació reconeix la nostra aposta per l'excel·lència i millora contínua amb la complexa i exigent gestió de compres que requereix Cepsa".

El director general d'AENOR, Rafael García Meiro, ha destacat: "El nostre treball al costat de Cepsa ens permet apreciar la seva aproximació als diferents processos amb un enfocament de valor afegit, que posa al servei dels seus diferents stakeholders. Així és també en el cas de la Gestió de Compres i els auditors d'AENOR han valorat especialment iniciatives d'avantguarda com l'Escola de Compres o l'avaluació integral de riscos de proveïdors".

La certificació AENOR, de conformitat amb la Norma UNE 15896, suposa un reconeixement a la funció de compres, tant dins l'organització com cap a fora, ajudant a millorar les relacions amb les parts interessades. Per exemple, amb els proveïdors, considerant-los socis de negoci i fomentant el seu desenvolupament.