Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>Fundesalud aconsegueix el certificat AENOR

Fundesalud aconsegueix el certificat AENOR que acredita la seva gestió en qualitat

13/11/2018

​13 de novembre de 2018. La Fundació per a la Formació i Recerca dels Professionals de la Salut d'Extremadura (Fundesalud) ha obtingut el certificat AENOR com a reconeixement i evidència de la conformitat del sistema de gestió de l'organització amb la norma ISO 9001.

Els avantatges del certificat de qualitat ISO 9001 són fonamentalment tres: millora els processos i l'eficàcia en la prestació dels serveis; aconsegueix més implicació dels professionals a l'hora d'aconseguir la feina ben feta i de forma sostenible i, a més, comporta més convicció en la transmissió del compromís amb la qualitat a tots els públics d'una organització.

El certificat de qualitat d'AENOR està basat en la norma internacional ISO 9001, l'eina de gestió de la qualitat més estesa al món i acredita que Fundesalud compleix els requisits establerts i que ha implantat un sistema de gestió que aposta per l'eficàcia, qualitat i millora contínua com a camí adequat per assolir l'excel·lència en el servei que ofereix la Fundació.

L'abast del certificat inclou la gestió econòmica i administrativa de la formació en l'àmbit sanitari per a professionals de la salut d'Extremadura; els projectes d'R+D+I en salut; els assajos clínics i estudis observacionals a l'àrea de la salut; i el disseny i realització de convocatòries d'ajudes regionals per al foment de l'R+D+I en l'àmbit de la salut.