Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notes de premsa>RL Components és reconeguda per la seva excel·lent gestió en les compres

RL Components és reconeguda per la seva excel·lent gestió en les compres

28/05/2019

• RL Components es converteix en la primera companyia dedicada exclusivament a serveis postvenda ferroviaris a aconseguir aquesta distingida certificació. 28 de maig de 2019.- RL Components, filial del Grup CAF i encarregada de subministrar recanvis i equipament de taller ferroviari a escala mundial, ha aconseguit la certificació UNE 15896 Gestió de compres de valor afegit. El passat dia 22 de maig de 2019, Luz Emparanza Bereciartua, directora de la delegació del País Basc d'AENOR, va fer l'entrega personalment d'aquesta certificació a RL Components. La Norma UNE 15896 és el primer estàndard supranacional en l'àmbit de les Compres, sent la primera normativa de compres comunitària que té com a objectiu unificar els procediments de treball i atorgar criteris d'actuació per guiar els responsables de l'àrea de Compres cap a l'excel·lència en la gestió. En la implicació de la Norma han participat organismes com ara el Centre Europeu de Normalització, AERCE i l'International Federation of Purchasing and Supply Management. Gorka Tamayo, director general de la companyia, indica que “resulta fonamental per a RL Components implantar noves formes de gestió per adequar així els nostres serveis als reptes que plantegen els nostres clients”. Així mateix, assenyala que “aquest certificat permet alinear els reptes estratègics de l'organització seguint un model de millora contínua i d'innovació.” Aquesta certificació demostra el compromís d'RL Components amb les bones pràctiques en la gestió de compres. Entre altres avantatges, aquesta certificació ajuda les organitzacions a desenvolupar una política i uns procediments estructurats a través d'un sistema de gestió de compres de més valor afegit, que aposta per la millora contínua. A més, permet obtenir un avantatge competitiu i comercial, millorant la comunicació, eficàcia i eficiència en els processos de compra. La certificació AENOR, de conformitat amb la Norma UNE 15896, suposa un reconeixement a la funció de compres, tant dins l'organització com cap a fora, ajudant a millorar les relacions amb les parts interessades. Per exemple, amb els proveïdors, considerant-los socis de negoci i fomentant el seu desenvolupament.