Salta navegació principal
Ets a: Home>Coneix-nos>Sala d'informació AENOR>Notícies>Els proveïdors de marca pròpia d'alimentació, auditats per AENOR
Notícia

El Corte Inglés, primera empresa de distribució a la qual AENOR audita el pla de control analític dels seus proveïdors de marca pròpia d'alimentació

22/05/2023

El Corte Inglés ha posat en marxa un innovador sistema d'auditories a través d'AENOR. L'objectiu d'aquestes auditories, adreçades als seus proveïdors de marca pròpia d'alimentació (El Corte Inglés, Aliada, Special Line, El Corte Inglés Selection i El Club del Gourmet) és verificar que les anàlisis que fan els proveïdors d'El Corte Inglés s'ajusten als paràmetres de qualitat més exigents, segons les especificacions de la companyia. Un procés que, a més, reforçarà la seguretat alimentària dels productes de marca pròpia.

D'aquesta manera, El Corte Inglés es converteix en la primera empresa de distribució a la qual AENOR audita el pla de control analític dels seus proveïdors de marca pròpia d'alimentació.  

L'equip auditor d'AENOR, amb àmplia experiència i coneixement en el sector alimentari, analitzarà el nivell d'implantació del pla analític de cada proveïdor d'El Corte Inglés, i verificarà, entre altres qüestions, que estigui d'acord amb la legislació i els criteris de qualitat de la companyia.

Els objectius d'aquest nou pla comprenen diversos aspectes com: reforçar la seguretat alimentària dels productes de marca pròpia; verificar tots els controls que aquests proveïdors fan sobre els seus productes alimentaris; detectar debilitats en els controls i punts de millora; aconseguir un avenç continu i vigilància de riscos emergents; més control dels lots produïts i de primeres matèries; i també, més transparència i sinergies amb aquests proveïdors. Entre altres avantatges, la companyia obtindrà informació analítica addicional dels seus productes i en reforçarà la traçabilitat.

Més informació en la nota de premsa adjunta.